• Hey

    Een vriendin heet mij dit filmpje gestuurt en na dat het uit was zaten mijn ogen onder te tranen het was echt kei mooi!!!
    klik
    springen de tranen ook al in jou ogen??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Inderdaad wel zielig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Inderdaad wel zielig.
    echt he ik heb het nu al 10 keer gezien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    .. tja, zie m'n reactie.


    Life is hard and then we die

    Diabetes nzo is wel heel erg, maar ik vind dat het over het algemeen zwaar overdreven word. Kijk, als mensen het onderschatten, de medicijnen slecht slikken en gewoon ongestoord verder gaan met alles eten wat ze niet mogen dan kun je er aan sterven ja. Verder is het niet heel schadelijk als je gewoon het advies van de dokter opvolgt je medicijnen goed slikt en gezond eet. Mijn oma heeft diabetes, mijn vader had het, mijn grotvader had het, mijn andere grootvader heeft het ook en een erg goede vriendin van mijn familie ook, en als je hun hoort valt het allemaal wel mee. Zij nemen ook altijd hun medicijnen en letten echt op wat ze eten nzo, en dan is het in de hand te houden en hoef je je eigenlijk nergens zorgen over te maken. Sowieso, de medicatie van tegenwoordig helpt echt, als je 20 jaar geleden gaat kijken stierven er echt veel meer mensen aan, puur en alleen omdat er geen goede medicatie was.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tranquillity schreef:
    Inderdaad wel zielig.

    Wauw, mooi. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Het is niet fijn, maar er zijn andere mensen die chronisch ziek zijn en veel lijden. Met diabetes valt - mits je er rekening mee houdt - prima te leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat liedje is mooi en zoals ze zeggen met diabetes is er mee te leven als je alles doet wat je moet doen,maar het is mooi,het is spijtig dat hij dat heeft dat is waar.

    Ik heb zijn speech gehoord tijdens een concert filmpje, iedere keer zit ik bijna te huilen. Wat Zaitsev zegt is wel waar, maar het maakt het niet minder droevig. Iedereen die met een ziekte moet leven, verdient het niet. En heeft recht op een gezond en liefdevol leven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik moest niet huilen bij mij ging een wenkbrauw omhoog
    jonge, hij doet net alsof de wereld vergaat
    met diabetes valt best te leven.


    AAP

    mooie video (:


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Dat liedje is zooo mooi _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    drieastrid schreef:
    ik moest niet huilen bij mij ging een wenkbrauw omhoog
    jonge, hij doet net alsof de wereld vergaat
    met diabetes valt best te leven.

    ècht hea xD

    Met het orginele filmpje moest ik echt huilen, dat was zo zielig, Diabetes is erg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Revelation schreef:
    Wauw, mooi. (:


    hoi, jij bent leuk.