• Hey

    Een vriendin heet mij dit filmpje gestuurt en na dat het uit was zaten mijn ogen onder te tranen het was echt kei mooi!!!
    klik
    springen de tranen ook al in jou ogen??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    drieastrid schreef:
    ik moest niet huilen bij mij ging een wenkbrauw omhoog
    jonge, hij doet net alsof de wereld vergaat
    met diabetes valt best te leven.


    Agree


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een goeie vriend die diabetes heeft, en hij kan er prima mee leven. Dus dan is het voor mij ook in orde.


    !DE STORIES ZIJN TIJDELIJK GEPAUZEERD!

    Het is erg, maar hij kan tenminste de medicijnen kopen. Er zijn veel mensen die gewoon niet genoeg geld hebben voor medicijnen.

    zielig!!


    Ivar Oosterloo.

    Je gaat er heus niet dood aan? ¬¬

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 16:59 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Het is echt een mooi filmpje. Zijn speech op het concert was ook prachtig!


    Let's do this poo

    dat muziekje maakt het zo zielig ;x


    We can only learn to love by loving.

    liefde aan hem! _O_


    Brubl

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Diabetes is niet zo erg.. (:


    007

    Ik vind het een mooi filmpje maar,
    Nick heeft type 1 van Diabetis. Oké dat is erg, en zeker omdat hij nog eens enorm veel moet optreden enz. maar er zijn ergere ziektes, ik ben blij dat hij niets belangrijks heeft moeten opgeven voor Diabetis en nog steeds een schitterend leven kan hebben. Hopelijk wordt het niet ergen en zijn we Nick niet kwijt maar als het zoals nu blijft heeft hij een vrij 'normaal' leven, tegenover mensen die aan Aids ofzo lijden.


    The soul needs autumn.

    Ik moest er niet om huilen.Ik moet nooit echt om zulke dingen huieln,aangezien diabetes niet zo erg is.
    Zeker niet na de verhalen die ik heb gelezen gister,over een soldaat,hij was 24 toen hij stierf en lied een vrouw en een kend achter.En over de Hitler-juhgend,ze waren nog maar 19....

    Dus sorry,nee om dit soort 'onnozele' dingen krijg ik geen zielig gevoel,eerder irritatie.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 20:39 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eerlijk gezegd doet het me helemaal niets. -gaat even heel bot en hard reageren-

    Mijn vader was doodziek en had kanker, nu is hij dood en komt hij nooit meer terug. En in zo'n gevallen kan ik me kwaad maken om mensen die moeilijk/zielig/treurig gaan doen over hun allergiën en diabetes etc. -levensbedreigend is natuurlijk wat anders- Ik bedoel dat overleefd hij echt wel. Hij heeft alleen dagelijk iets meer tijd nodig voor zijn medicijnen, controleren routine.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo erg is diabetes niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omj echt kei erg voor hem xx