• Ik ben best vaak ziek, maar dan is het meestal 1 of 2 of 3 dagen. En omdat ik op het moment steeds heel wat proefwerken en so's heb, denken m'n vriendinnen steeds meer dat ik nep ziek ben om onder proefwerken uit te komen. Maar als je veel proefwerken (zoals op 4 van de 5 dagen een pw/so, of op 3 van de 5) hebt en je bent een paar keer ziek, is het toch logisch dat je een paar proefwerken mist?
    Vandaag was/ben ik ook ziek (mega keelpijn (+ bijna geen stem) en hoofdpijn vanaf donderdag, en sinds zaterdag ook koorts en al helemaal geen stem. M'n stem komt nu weer een beetje terug:) ). Maar vrijdag ben ik wel naar school gegaan i.v.m. een proefwerk. Maar vandaag niet, en we hadden een mini so scheikunde. Alleen blijkbaar geloven ze me niet :s en vertrouwen ze me steeds minder, terwijl ik toch echt de waarheid spreek. En ik snap ze ook wel een beetje..., maar jah...
    Ik moet zeggen dat ik wel een keertje zogenaamd ziek ben geweest (vorig jaar; in begin klas 2 ofzo), maar dat was omdat ik de hele nacht wakker lag o_O ...
    Maar hebben meer mensen dit? Of is vaak ziek zijn gewoon raar?
    btw; als je tot hier hebt gelezen: dankje ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 21:18 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik was vorig jaar al een paar keer ziek omdat ik geen zin had in school,en dit trimester ben ik nog niet ziek geweest x3
    Maar ik zou ook eerst zo reageren als ik een vriendin zou zijn,maar aan de andere kant moeten ze toch ook wel kunnen begrijpen dat je het niet met opzet doet ... Misschien lijkt het verdacht omdat je zeurt ofzo? Iemand die ik kende was altijd zonder reden ziek,en dan heb je zo van die trekjes waaraan je kan zien of iemand alsof doet of niet ... Maar als je vriendinnen het niet begrijpen dan zijn ze ook wel je vriendinnen niet ...


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    Logisch dat ze dat denken, maarja negeren.


    ok

    JoJudicious schreef:
    Niks van hen aantrekken. Sommige mensen hebben nu eenmaal minder weerstand dan anderen. Niks aan te doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ohja dat was bij mij ook tijdje terug, toen kreeg ik ruzie met dat kind :')
    Ik heb me 1 keertje ziek gemeld terwijl ik niet ziek was, maar toen was ik echt helemaal moe van Pinkpop Ö


    I don't need words to feel those lips.