• Ik ben best vaak ziek, maar dan is het meestal 1 of 2 of 3 dagen. En omdat ik op het moment steeds heel wat proefwerken en so's heb, denken m'n vriendinnen steeds meer dat ik nep ziek ben om onder proefwerken uit te komen. Maar als je veel proefwerken (zoals op 4 van de 5 dagen een pw/so, of op 3 van de 5) hebt en je bent een paar keer ziek, is het toch logisch dat je een paar proefwerken mist?
    Vandaag was/ben ik ook ziek (mega keelpijn (+ bijna geen stem) en hoofdpijn vanaf donderdag, en sinds zaterdag ook koorts en al helemaal geen stem. M'n stem komt nu weer een beetje terug:) ). Maar vrijdag ben ik wel naar school gegaan i.v.m. een proefwerk. Maar vandaag niet, en we hadden een mini so scheikunde. Alleen blijkbaar geloven ze me niet :s en vertrouwen ze me steeds minder, terwijl ik toch echt de waarheid spreek. En ik snap ze ook wel een beetje..., maar jah...
    Ik moet zeggen dat ik wel een keertje zogenaamd ziek ben geweest (vorig jaar; in begin klas 2 ofzo), maar dat was omdat ik de hele nacht wakker lag o_O ...
    Maar hebben meer mensen dit? Of is vaak ziek zijn gewoon raar?
    btw; als je tot hier hebt gelezen: dankje ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 21:18 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hoe domme vriendinnen heb je dan :S Die horen je juist te steunen en op ziekenbezoek te komen :S


    ars moriendi

    Ik heb hetzelfde.
    Ben vaak ziek, ook als ik wél naar school ga voel ik me niet echt goed; nu vraagt niemand 'hoe gaat het met je?' maar vragen ze 'wat heb je nu weer?' of 'schoolziek?'.


    hoi, jij bent leuk.

    Misschien heb je Pfeiffer? Had ik ook, en ik was ook vaak ziek.

    Ik zit ook bij iemand in de klas die vaak ziek is,vooral als we proefwerken hebben. Dat is wel heel toevallig.Dus vind je het gek dat ze je niet helemaal meer vertrouwen.Niet kwaat bedoelt hoor maar ik snap die vriendinen van je wel hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Decoy schreef:
    Je hebt gewoon een slechte weerstand kan je niks aan doen, laf dat het niet wordt gelooft. Ik ben nauwelijks ziek.

    Luctus schreef:
    Ik zit ook bij iemand in de klas die vaak ziek is,vooral als we proefwerken hebben. Dat is wel heel toevallig.Dus vind je het gek dat ze je niet helemaal meer vertrouwen.Niet kwaat bedoelt hoor maar ik snap die vriendinen van je wel hoor.

    Ik snap haar vriendinnen helemaal niet.Als ze niet alleen ziek wordt op de dagen dat jullie veel proefwerken hebben.Dan wilt dat toch iets zeggen en zeker niet dat het fake is.
    Het is waarschijnlijk gewoon toeval.
    @ de maker van dit topic.Niets van aantrekken als je echt ziek bent moeten je vriendinnen je geloven en je niet zitten te wantrouwen.


    I need you like a heart needs a beat

    Mensen uit mijn klas merken het nieteens op als ik er niet ben, dus daar heb ik gelukkig geen last van. Wel lullig van je vriendinnen dat ze je niet geloven, jij kan er ook niets aan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben best snel ziek =3
    vorig jaar was ik zo ongeveer om de maand goed ziek, echt irrtant =3

    Maar.. laat ze lekker denken, en als ze jou niet geloven, lekker voor ze. Als jij de waarheid spreekt is dat toch goed genoeg?

    Da's wel lullig van je vriendinnen, ja. Maar idd; je weet zelf dat je gewoon ziek bent, dus als iemand zegt dat je niet ziek bent, kan 'ie lullen wat 'ie wil, maar heb jij toch gelijk ;)

    Tsja. Zelf ben ik bijna nooit ziek en ik blijf alleen thuis als ik echt half doodga, dus als ik jou was zou ík waarschijnlijk mezelf gewoon naar school slepen. Maar als je je niet goed voelt moet je dat natuurlijk niet doen;)
    Anyways: hopelijk wordt het vaakziekzijn snel minder ^^

    Luctus schreef:
    Ik zit ook bij iemand in de klas die vaak ziek is,vooral als we proefwerken hebben. Dat is wel heel toevallig.Dus vind je het gek dat ze je niet helemaal meer vertrouwen.Niet kwaat bedoelt hoor maar ik snap die vriendinen van je wel hoor.


    Ligt het aan mij of heb je tegenwoordig op bijna elke schooldag een SO/proefwerk?
    Dus ja dan kan je wel het hele jaar ziek wezen als je ergens onderuit wil komen.
    En bovendien, je moet 't toch inhalen.

    Ontopic;
    Niets van aantrekken. Er zijn mensen met een wat zwakkere weerstand en daar ben jij eentje van. Confronteer ze maar met het feit je wel degelijk ziek bent en dat het geen echte vriendinnen zijn als ze je niet geloven.


    -

    whah lekker dan als ze je niet geloven.
    Ik ben in 1,5 jaar nooit één hele dag afwezig geweest XD dus ben nooit ziek eigenlijk ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn vriendin heeft net hetzelfde als jou ! (:
    Ze is ook heel veel ziek ,
    En zit nu thuis zonder stem en keelpijn en hoest enzo ! (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    JoJudicious schreef:
    Niks van hen aantrekken. Sommige mensen hebben nu eenmaal minder weerstand dan anderen. Niks aan te doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben ook heel vaak ziek! Komt omdat ik er heel gevoelig voor ben, ofzo. zegmaar als iemand niest dan ben ik de volgende dag ook meteen verkouden, heel vervelend& ik word ook nooit serieus genomen maar ik ben er inmiddels aan gewend en dan denk ik gewoon: laat ze maar lekker denken wat zij willen denken, het boeit mij niet (:

    ik ben ook vaak ziek...
    Ik had een tijdje terug toets van Frans tijdens de studie, maar ik was echt heel misselijk en ben naar t secretariaat gegaan om te ruste,, ma wij moge (nrml) maar 1 uurtje blijve en dan trg nr de les (of nr huis als ze je kunne kome hale) ma mama was nie thuis dus moest k trg de studiezaal (ja hadde die toets nrml ook in destudiezaal) dacht meteen meer als de helft vn myn klas dat ik had gedaan alsof zodat ik de toets niet moest meemaken O.o