• Omdat iedereen weeral bezig is over dat ze de zomer van '08 missen, ging ik die topics nog eens bekijken. En serieus, ik lach mijzelf nu echt wel uit en schaam mij voor die tijd. Ik postte in bijna elk topic zo'n doorstuurmail en dan had iedereen de pest aan mij, dan die 'ruzie' tussen de MCR-Sletten en de Bimbo Bitches enzo. Serieus, ik was echt een stom, klein, rotkind.

    Wie schaamt zich nog voor die tijd? En nee, ik ga die topics niet hier neerzetten want niet iedereen moet weten hoe een stom kind ik wel niet was :')


    Only losers can act the way you do

    Ik zat toen al wel op Quizlet, maar ik deed niets met het forum. Ik las alleen maar verhalen, en ik schreef.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet, want ik heb daar nooit aan meegedaan? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sentiment schreef:
    Ik zat toen al wel op Quizlet, maar ik deed niets met het forum. Ik las alleen maar verhalen, en ik schreef.

    Dat is eigenlijk wat ik ook deed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik schaam mij voor de tijd dat ik hier net was echt serieus. Mijn berichten waren altijd in Caps! en dat is irritant en ik gebruik constant deze :P en deze (H) smiley haha x] En van die Bimbo Bitches en MCR sletten heb ik niets mee eigenlijk, waren dat Siham en zo?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 nov 2009 - 15:33 ]

    Ik kwam in die zomer hier, maar ik heb nooit gemerkt dat er dingen veranderden. Maar dat was zeker vooral op het forum? Want toen zat ik er niet op ._.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sentiment schreef:
    Ik zat toen al wel op Quizlet, maar ik deed niets met het forum. Ik las alleen maar verhalen, en ik schreef.


    Dat deed ik dus ook alleen maar x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik schaam me nergens voor, ik vond het wel grappig, nou sommige dingen heb ik misschien neit moeten doen, maar toch schaam ik me niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sentiment schreef:
    Ik zat toen al wel op Quizlet, maar ik deed niets met het forum. Ik las alleen maar verhalen, en ik schreef.


    You're a star in heaven.

    Tranquillity schreef:
    Ik niet, want ik heb daar nooit aan meegedaan? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ja. qq
    Ik was té tokio hotel obsessed.


    ok

    Ik bemoeide me niet met die strijd tussen die bimbo bitches en die andere, maar ik ging wel met hun om. Maar dat was eigenlijk best wel grappig. Ik wil nog steeds terug naar die zomer ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik voel mij alleen stom over het feit dat ik zo'n bangeschijter was en niets durfde posten. :'D


    Let the Night embrace you

    Dat met die Bimbo Bitches and MCR sletten weet ik nog goed. Vind het eigelijk wel idioot nu, maar toen was ik zo kwaad x'). Eigelijk wel grappig, dat je om zo iets zo boos kunt zijn. Njah, ik heb er wel goeie vriendinnen aan over gehouden :Y). En die 'ruzie' was toen toch opgelost dusja...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zat toen nog niet op het forum, toen las ik alleen nog maar stories :'D


    Never run out of reasons to smile...

    ik zat toen wel op Q. maar niet zo heel vaak, en toen heb ik volgens mij niet echt meegedaan :'DD