• Dit topic bevat spoilers!

    Seizoen 4: De Vloek van Anchesenamon
    De club doet een grote ontdekking over de Traan en gaat meteen naar de villa. Intussen probeert Victor nog steeds om Marijke buiten te krijgen al lukt dat steeds moeilijker. In de villa, onderneemt de club een laatste poging om Noa te redden maar Jacob wacht hen op! Wanneer ook Anchesenamon opduikt, moet Nienke een beslissing nemen: ze offert haar leven om dat van Noa te redden. Ze geeft de Traan, dat eigenlijk Amneris' zoontje is, aan Anchesenamon en belandt zo in de geestenwereld. Daar vertelt Amneris haar dat haar leven geven, de enige juiste oplossing was om de vloek op te heffen. Ze keert terug naar de club waar Matthijs en Jacob, Rosa in de armen sluiten en waar Jeroen naast de levende Noa zit. Het mysterie van Het Huis Anubis is (voorlopig) opgelost en met een luide Sibuna eindigt seizoen 4. Zien we hierna Nienke en co nog terug? Daar krijgen we in maart 2010 antwoord op. Wat het antwoord ook mag zijn, de Club van de Oude Wilg blijft voor altijd in het geheugen van de Anubisfans gegrift. Sibuna!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 nov 2009 - 21:17 ]

    het was echt spannend he

    Ik hoop dat we ze nog gaan terugzien.


    Just a simple "I love you" (:

    somiige zeggen dat er een deel blijft

    misschien daar komen we achyer maart 2010

    Ik kan jullie vertellen dat Amber sowieso niet meer terug komt. Iris heeft er geen zin meer in.. Staat in de microgids.. Ze vind zichzelf wel iets te oud worden voor een 16-jarig meisje met 2 staartjes erin.

    Wat ik nogal erg vind met die serie dat het nooit eindigt.
    Op den duur wordt het echt veel te saai. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Klopt...
    Seizoen 1 was het leukst en seizoen 2 ging nog wel.
    Maar ik heb me dood geëgerd aan seizoen 3 met de traan van isis.. Ben het toch maar gaan kijken. Ben blij dat ik geen 1 aflevering heb gemist want het was tóch een leuke serie.. Ga het wel missen