• Dit topic bevat spoilers!

Seizoen 4: De Vloek van Anchesenamon
    De club doet een grote ontdekking over de Traan en gaat meteen naar de villa. Intussen probeert Victor nog steeds om Marijke buiten te krijgen al lukt dat steeds moeilijker. In de villa, onderneemt de club een laatste poging om Noa te redden maar Jacob wacht hen op! Wanneer ook Anchesenamon opduikt, moet Nienke een beslissing nemen: ze offert haar leven om dat van Noa te redden. Ze geeft de Traan, dat eigenlijk Amneris' zoontje is, aan Anchesenamon en belandt zo in de geestenwereld. Daar vertelt Amneris haar dat haar leven geven, de enige juiste oplossing was om de vloek op te heffen. Ze keert terug naar de club waar Matthijs en Jacob, Rosa in de armen sluiten en waar Jeroen naast de levende Noa zit. Het mysterie van Het Huis Anubis is (voorlopig) opgelost en met een luide Sibuna eindigt seizoen 4. Zien we hierna Nienke en co nog terug? Daar krijgen we in maart 2010 antwoord op. Wat het antwoord ook mag zijn, de Club van de Oude Wilg blijft voor altijd in het geheugen van de Anubisfans gegrift. Sibuna!

[ bericht aangepast door een moderator op 28 nov 2009 - 21:17 ]

nijode999 schreef:
    weet,weet iemand nog info

Hoe ben je aan de deze gekomen?

everything you imagined, and more...

Allemaal gelexen op studio 100 en andere sites.

Ravern komt ook terug,volgensmij in het nieuwe seizoen met niuewe cast en dan speeld hij iemand anders

Het huis Anubis sucks.

when words fail, music speaks.

Weet iemand nog over de niewe cast

OMG!

nijode999 schreef:
    PS anubis gaat door,met nieuwe cast

WAT?!
    Iedereen?!
    Fabian blijft toch wel hè?!

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Wat stom dat er een nieuwe cast komt. ]:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

MARRYMENICOL schreef:
    Het huis Anubis sucks.

Vind jij.
    Maar als je het vind sucken waarom kijk je dan bij deze topic? Sorry hoor maar dat vind ik nergens op slaan. ;x

DE ONTKNOPING WAS AWESOME!
    en ik heb gelezen dat er als een nieuwe cast komt, dat het dan 10 jaar later is ofzo.

Snake schreef:
    @Noise: Muhahaha yay en er zijn veel mensen die gaan figureren. ;D
    Mijn vriendin is dat ook gaan doen, waardoor ik al wist dat er een nieuwe cast kwam.

De namen van de nieuwe personen worden:
    Pim, Marcel, Anastacia, Sterre, Trixie en Rafael.
    zó slecht zo heet mijn vader :x

We can only learn to love by loving.

CHANELCHIC schreef:
    DE ONTKNOPING WAS AWESOME!
    en ik heb gelezen dat er als een nieuwe cast komt, dat het dan 10 jaar later is ofzo.

Serieus?
    Ik zag zo'n man die wou het huis anubis kopen?
    En ik vind het zo stom dat het nu ophoudt.

.

Zoo mooi was het einde <3
    Behalve dat met Victor. Ze doen het et altijd zo dat je het volgende seizoen wel moet kijken.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

dude ik wist niet dat er een nieuwe cast kwam :'D ik heb tot de aflevering gevolgt dat die gastje met die bril de traan van isis ging kapotslaan ofzo. :'D

we've only said goodbye with words

Immortal schreef:
    ik ben gekapt na seizoen 2 had geen tijd meer en toen ik zag dat appie was vervangen door een andere acteur vond ik er helemaal niets meer aan:''D

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.