• Vandaag was ik naar Obberhausen gegaan met mijn ouders. De reis was niet geweldig, met allemaal bejaarden in een bus, maar goed iPodje op, en ik overleef het wel. Het winkelcentrum daar is echt supergroot, met onwijs sexy winkels. Ik was eerst chagarijnig omdat ik niet naar de Starbucks mocht, maar toen mijn vader in een treinenwinkel stond, mocht ik even Koffie halen, jummie. Na heel veel winkels gehad te hebben, gingen we eten. Riefekuchen(ofzoiets) met appelmoes. Ik wilde nog even naar een cd-winkel voordat we naar huis gingen, maar ik had er nog geen gezien. Ik heel netjes in mijn "Goede" duits vragen waar er een was. Was er niet, maar wel een grote winkel met cd's. Dus wij daar heen. Nu heb ik teveel cd's daar gekocht:
    Cinema Bizarre - My obsession
    Cinema Bizarre ft Space Cowboy - I came to party
    Snow Patrol - Up to now
    Killerpilze - Invasion der Killerpilze
    Lafee - Best if
    Nightwish - Dark Passion Play

    Dus nu ben ik zo blij dat ik er een topic over moest maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ah, wat leuk voor je! Ik had best met je willen ruilen ^^

    Haha ja Oberhausen is heel vet!
    Je was zeker in Centr-O? Zo'n heel groot overdekt winkelcentrum?
    Daar kom ik ongeveer 3 tot 5 keer per jaar :3
    Maar in Duitsland voor zo ver ik heb meegemaakt hebben ze nergens echte muziekwinkels, alleen wel by Saturn en Mediamarkt dingen enzo maar in andere plaatsen waar ik ben geweest hebben ze ook geen echte cd winkels meer


    dream, dare, fly!

    Lucky you!
    Ik wil daar ook eens heen!

    > titel aangepast naar 'Oberhausen'.


    Let the Night embrace you

    Vett :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat klinkt héél leuk =D


    Never run out of reasons to smile...