• Vanavond op Telefacts.

    'Kijk, op deze foto straal ik echt. Het is één van mijn eerste fotoshoots. Ook als tv-presentatrice deed ik er alles aan om er goed uit te zien.' Katie Piper is jarenlang een succesvol model en presentatrice. 'Ik hield van het leven en van alles wat ik deed.' In maart 2008 komt er plots een einde aan de glamour nadat een wildvreemde op straat zwavelzuur in haar gezicht gooit. Katie weet meteen dat haar ex-vriend met de zaak te maken heeft en is vastberaden om hem berecht te zien…

    Vandaag draagt Katie 23 uur per dag een drukmasker, om het littekenweefsel in haar gezicht tegen te gaan. De vrouw van 26 is verminkt en is aan 1 oog blind. Sinds het incident leeft ze constant met schrik. Als de deurbel gaat, schuilt ze angstig in de keuken. 'Ik wantrouw alles en iedereen. Ik heb voortdurend schrik dat hij terugkomt om me nog meer te molesteren.' Katie leerde enkele weken voor de feiten haar ex kennen via facebook. Nadat ze twee weken samen zijn, wordt de man agressief.

    'Hij wou constant bij me zijn. Na een fiks uit de hand gelopen ruzie heeft hij me verkracht.' Na de verkrachting durft Katie enkele dagen haar appartement niet meer uit. Als ze dat voor het eerst in dagen toch doet, loopt het helemaal mis. Ze denkt een bedelaar op te merken en haalt wat geld uit haar zak: 'Ik wou het geld in zijn bekertje doen. Maar plots kreeg ik het bekertje in mijn gezicht.' De man was geen bedelaar, hij gooide doelbewust de beker zwavelzuur in het gezicht van Katie. 'De pijn was ondraaglijk. Ik ben meteen een snackbar ingelopen. Die hebben de hulpdiensten gebeld, maar al die tijd wist ik : Danny zit hier achter.'

    Een cameraploeg volgt Katie in de periode die de uitspraak op de rechtbank voorafgaat. 'Ik vind het vreselijk dat ik heel mijn leven een handtekening van hem op me zal meedragen. Ik hoop dan ook dat hij de gepaste straf krijgt...'


    Zo zag ze eruit

    Zo ziet ze er nu uit.

    Hier zie je haar gezicht van dichterbij

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:36 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    Dat wou ik juist zeggen (:

    Eigenlijk vind ik stiekem dat ze dat gastje dat dat gedaan heeft + haar ex, dat ze bij hun net hetzelfde moeten doen. Maar heel traag en overal en ghahaahahahahaaha,

    Ik zit echt in met da meiske (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Die vent is echt ziek.


    rules don't stop me

    Alysse schreef:
    (...)
    Eigenlijk vind ik stiekem dat ze dat gastje dat dat gedaan heeft + haar ex, dat ze bij hun net hetzelfde moeten doen. Maar heel traag en overal en ghahaahahahahaaha,

    Ik zit echt in met da meiske (A)


    ja en echt OVERAL op hun lichaam.
    Wie niet? °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is echt vreselijk. o.o


    Only losers can act the way you do

    Romance schreef:
    (...)

    ja en echt OVERAL op hun lichaam.
    Wie niet? °-°

    Uhhm ik?
    IIk vind het echt verschikkelijk wat ze hebben gedaan maar je kunt er wel aan sterven. En ik vind dat niemands leven genomen mag worden.
    Laten ze maar lekker in de cel zitten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omg? Dat is verschrikkelijk erg. 0o

    Vreselijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoiets wens ik mijn grootste vijand nog niet toe.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind da echt SUPER erg :O
    Ze moestte die man opsluite en zelf daar zo'n zuur over gooie :o


    Stop wishing, Start doing..

    Ocharmeee! Das focking erg! :S


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Wow, echt erg =O
    Ik heb echt medelijden met haar, dat haar zoiets overkomt, zulke dingen horen mensen gewoon niet te overkomen =/ Wat ze ook gedaan hebben, dit wens je je ergste vijand niet eens toe.


    Let's do this poo

    Holly schreef:
    Die vent is echt ziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Schandalig.
    Zoiets doe je NIET.
    Komaan, waar zat die vent met zijn gedachten? Sorry maar bij het zien van die foto's alleen al word ik kwaad. Ze is verminkt in haar gezicht voor heel haar leven! Dat verdiende ze niet, dat verdient niemand!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    weeeh, dat was zo'n schone vrouw ö


    !DE STORIES ZIJN TIJDELIJK GEPAUZEERD!

    Assassin schreef:
    Wow, echt erg =O
    Ik heb echt medelijden met haar, dat haar zoiets overkomt, zulke dingen horen mensen gewoon niet te overkomen =/ Wat ze ook gedaan hebben, dit wens je je ergste vijand niet eens toe.


    Happiness hit her like a train on a track