• Ik heb zin in vrijdaaaaaaag!
    Want, eerst ben ik om 2 uur uit in plaats van kwar voor 4.
    Dan ga ik om 5 uur bij een vriendin eten, met een andere vriendin.
    Dan ga ik om 8 bowlen met de hele klas + die twee vriendinnen dus.
    Dan ga ik om half 10 karaoke houden.
    Dan ga ik om half elf naar het schoolfeest tot half twaalf.
    IK HEB 'R ZIN AN.
    Wie gaat er ook ergens deze week iets leuks doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow, ik wou dat ik zoveel dingen mocht doen op 1 dag xD
    Neeh, ik heb de mexicaanse griep dus ik mag niks anders doen dan op bed liggen >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oh, lekker ***** dan. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik krijg vrijdag rapport.Dus ik heb alles behalve zin in Vrijdag =.='


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik niet, mijn week is al helemaal naar de klote+dit weekend moet ik blokken terwijl ik eigen mijn verjaardag hoor te vieren, naja, shit happens.
    Wel leuk voor je dat je zo'n leuke dag gaat hebben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    damn drukke vrijdag:|
    wel leuk:P

    Helaas moet ik alleeen naar kung fu waar ik hoop dat er neit weer een kind op mij pleurt en een knie in mijn oog steekt >_<


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    IK HEB ZIN IN MORGENN EN VRIJDAG ^^.

    Morgenavond schoolfeest, van 8 tot twaalf. Maar Vrijdag [27 november dus] is een heeele goeie vriendin van mij jarig, uit m'n klas. Dus gaan wij op het schoolfeest om 12 uur voor haar zingen, ennn als het schoolfeest afgelopen is dan gaan ik en twee goede vriendinnen bij haar slapen :'D

    Dus word leuuuuk ^^.


    -

    Leren, leren leren, en waarchijnlijk mijn concertkaartjes vrijdag ophalen. Ja, daar heb ik wel zin in ;D

    Vrijdag feest Jessy en zaterdag Tilburg AB:9~


    rules don't stop me

    Ik hoop dat ik morgen mijn been ga breken door over de voet van mijn crush te struikelen en hem dan mee te trekken zodat hij mee van de trap valt en boven op mij komt te liggen (nerd)
    Ik heb niets speciaals gepland, alleen leren, binnen twee weken beginnen de examens ;_;


    Only losers can act the way you do

    bawhahah. Ik ga vrijdag naar de film met mijn vriend. Ahalala. Ben bang dat ik meer naar hem kijk dan naar de film.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ga leren? :'D En vrijdagavond nog eens wat drinken met een vriend, maar niet laat want ik ben echt uitgeput.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vrijdag ga ik ....... slapen denk ik. Ik ben echt een wrak. ¬¬ Zaterdag stage lopen dus ik moet er vroeg uit dan. Vrijdagavond op tijd naar bed dus.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Vrijdagavond heb ik sinterklaasavond met mijn brugklas - ja, ik ben leerlingmentor als jullie weten wat dat zijn(voor de mensjes die het niet weten; dat zijn leerlingen die de bruggers helpen met problemen die ze hebben op hun "nieuwe" school - en daarna ga ik bij een vriendin slapen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 19:14 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vrijdag avond komt EVI :'D En ze blijft tot zondag, dan gaan we lekker een nieuw nummer opnemen + filmpjes maken + films kijken + Ben&Jerry's eten + al het andere troep :'D <3


    all I want for christmas is a girlfriend