• Heloo
    Jup, het is zover, ik moet heel erg veel boekverslagen gaan maken, ik loop namelijk al twee maanden achter.
    Maar ik heb zo'n mooi boek gelezen, en ik eis dat jullie die ook gaan lezen.
    Bangkok Boy

    En om dit topic nog wat zinvol te houden. Wat was jullie mooiste, beste of meest ontroerende boekverslag dat je ooit hebt geschreven?


    Music is the new sex

    waar gaat het boek over? Is het geschreven door een nederlander of Vlaming? Is het voor volwassenen? Dan kan ik het misschien ook lezen voor Nederlands.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die is toch van Carry Slee?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die heb ik ook gelezen!! :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Sentiment schreef:
    waar gaat het boek over? Is het geschreven door een nederlander of Vlaming? Is het voor volwassenen? Dan kan ik het misschien ook lezen voor Nederlands.

    Het boek gaat over Bo. Bo had een drie jaar lange relatie met Joep. Totdat hij het uitmaakte en naar Thailand vluchtte om zijn echte familie te zoeken. Bo reist hem achterna en gaat hem zoeken. Daar beleefd ze met haar beste vriendin Anouk de raarste avonturen. En of ze Joep vinden?

    Het boek is Geschreven door Carry Slee, een Nederlander. Het boek is voor pubers
    :Y)


    Music is the new sex

    Het boekverslag over Golven van Sharon Dogar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahaha, die heb ik toevallig gisteren uitgelezen. ik vond hem ook heel mooi, alleen ze schelden er wel heel veel in! Jammer dat Joep dood is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hahaha, die heb ik toevallig gisteren uitgelezen. ik vond hem ook heel mooi, alleen ze schelden er wel heel veel in! Jammer dat Joep dood is.

    Ik vond het zo zielig, Ik moest bijna huilenx'D


    Music is the new sex

    Ik heb nog niet echt boekverslagen gemaakt, maar het een van mijn mooiste boeken was toch wel 'Voor ik doodga.' -watisdschrijverookalweer?-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    heb ze van internet geplukt :$ *schaamt zich rot*

    Mijn laatste dag als genie, is zeker en vast een van de zieligste!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een aantal goeie verslagen geschreven.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb
    het verotte leven van floortje bloem
    gelezen
    ook een erg mooi boek
    maar ik suck met verslagen
    doe ik altijd op ht laatste moment


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Bangkok boy heb ik! (: Heel mooi boek.
    Maar het is niet echt voor pubers, het is 16+.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    pas op, straks word je nog geplet hier om die laatste twee zinnen.

    ontopic; geen een fzoo.


    ok

    Euh... vooral spannend, en tja, grappig ;3
    De Gevleugelde Kat

    alleen, hij heeft 700 bladzijdes ><


    Destroy what destroys you.