• Ik heb ruzie met een jongen uit mijn klas hij wilt mij steken enzo en met zon oudere vriendin vn mij die ook bij mij in de klas zit,zij bemoeit zich er steeds mee,maar nu heb ik weer ruzie met een meisje bij mij in de klas.Is het mij schuld dat ik steeds ruzie heb met iedereen?hier het msn gesprek van het meisje en mij ;


    Edit ; Heb het ff aangepast omdat het te lang was ;)

    Het gaat over een meisje en mij,Ze heeft over mij gelult tegen de andere waarmee ik ruzie heb.Drm wou ik net met haar praten op msn.Dus ik zeg Ik ga,Zegt zij doe je best je bent gwn bang!en dat slaat nergens op!Dan zet ze in haar 2de msn naam ; Kutwijf,w8 maar morgen,en doe nu niet zo stoer.
    En toen heb ik eerst beetje normaal gevraagt maar daarna beetje uitgelokt :x Maar ik voel me nu voorledig kut :S,Ik word zo depri :s ik kan me niet meer concenteren op mijn school.



    Ik weet dat ik uitlok ofzo maar ik vind het zo raar dat ik steeds ruzie heb,en ik word hier zowat depri van.Ik heb elke dag wel ruzie met iemand :S

    Bedankt voor het lezen,echt respect(flower)

    Maar ik weet echt niet wat ik moet doen,ik word hier helemaal niet goed van.Ik word dit beu.
    Weten jullie wat ik kan doen?

    XoxO

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 20:48 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Tja, ik weet het ook niet.
    Zij gaat wel te ver, maar jij lokt een beetje uit. Maar dat zou ik ook doen.
    Je moet haar gewoon negeren, en ook morgen niet naar haar toestappen, ga gewoon naar Lana ofso (dat was je vriendin toch? xd) en negeer dat meisje.


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    Tja, ik weet het ook niet.
    Zij gaat wel te ver, maar jij lokt een beetje uit. Maar dat zou ik ook doen.
    Je moet haar gewoon negeren, en ook morgen niet naar haar toestappen, ga gewoon naar Lana ofso (dat was je vriendin toch? xd) en negeer dat meisje.


    Ja dat is een meisje waar ik best goed mee kan op schieten

    Bedankt dat je het verhaal heb gelezen (flower)

    En ik weet dat ik het uitlok maar ik kon het niet laten.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Jij bent echt niet de enige die met iedereen ruzie heeft en bijna iedere dag met iemand in spel zit (kan er van meespreken). Enjaa, je lokt het misschien een beetje uit maar dat is normaal, zou ik ook doen xp.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sabotage schreef:
    Jij bent echt niet de enige die met iedereen ruzie heeft en bijna iedere dag met iemand in spel zit (kan er van meespreken). Enjaa, je lokt het misschien een beetje uit maar dat is normaal, zou ik ook doen xp.


    Maar ik kan me zo echt niet concentreren op school,ik voel me de hele dag kut.En ik heb steeds het gevoel dat ik moet huilen.Maar als ik ga huilen gaan ze me aanstellertje noemen ofzo.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik heb het verhaal maar half gelezen omdat ik te lui ben

    ik vond het stom van haar:Jij wou het vermijden maar zei zort er juist voor dat er ruzie komt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Pff, zwijg me over ruzie. xD
    Heb ook net gehad.
    HoofdPijn Nu xD


    Your Butt is Mine!

    te lang om helemaal te lezen, maar tot het stuk dat ik heb gelezen vind ik het maar een stom kind.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.