• Ik ben deze voormiddag naar de kaakchirug geweest en die heeft me dus verteld wat er allemaal met mij moet gebeuren (ik zal het op chronologische volgorde zetten); op 19 frebruari (vlak voor Tokio Hotel--') moeten mijn 4wijsheidstanden getrokken worden en word er een ijzeren (of weet ik veel van wat) in in mijn gehemelte gestoken en dat maakt mijn gehemelte groter en dus komt er een spleet van 6mm(!) tussen mijn twee voorste tanden.Half mei moet ik beginnen beugelen, een jaar moet ik dan begeulen en dan word ik geopereerd.Mijn onderkaak wordt gebroken en naar voor gezet en mijn bovenkaak wordt een beetje gebogen.

    Dit was het dus, maar er is één voordeel, eigenlijk twee.Ik ga mooie tandjes krijgen en ik ga afvallen.Want na mijn eerste operatie mag ik 6weken alleen maar pasta enz eten en de operatie van die gebroken kaak mag ik daarna ook 6weken alleen maar pasta enz. eten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ;o Jeanie toch! liebeling, ge ga nog meer afvalle want ik denk da ge alleen maar fristy kunt drinke, pasta ga ni goe x] kspreek uit ervaring en als het zover is

    dan gaank cadeautjes voor u kopen ! Veeeeeel cadeautjes! <3 (l)(l)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Noise schreef:
    Pijnlijk o.O'
    Veel beterschap <3

    Romance schreef:
    (...)


    Jij krijgt hetzelfde als mij?
    ben ik niet de enige ;x
    ik denk dat ik niet meer ga praten dan tot dat speeltje wat kleinere is, of anders praat ik met mijn hand of sjaal ervoor.


    Precies, ik schaam me er ook dood voor. Ik heb het 7 december. oO Ik krijg dan daarna nog een eh, hoe heet die ookalweer..? Zo'n beugel met allemaal blokjes op je tanden. ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Trash schreef:
    ;o Jeanie toch! liebeling, ge ga nog meer afvalle want ik denk da ge alleen maar fristy kunt drinke, pasta ga ni goe x] kspreek uit ervaring en als het zover is

    dan gaank cadeautjes voor u kopen ! Veeeeeel cadeautjes! <3 (l)(l)



    dat vind ik een sehr gut idee ..
    (aantal hint; Bill Kaulitz, Tokio Hotel)

    ich liebe dich so viel(H)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nog nooit van gehoord .__.
    Lijkt me pijnlijk ><


    ok

    Breeze schreef:
    (...)

    Precies, ik schaam me er ook dood voor. Ik heb het 7 december. oO Ik krijg dan daarna nog een eh, hoe heet die ookalweer..? Zo'n beugel met allemaal blokjes op je tanden. ;3



    Haha, ik noem het gewoon 'blokjes' :'D
    Pff, ik wil geen grote spleet tussen mijn tanden, dat gaan zo'n lelijk zicht zijn O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Owjee,
    Ik hoop voor jou dat het snel voorbij is.

    Ik had ook een dikke spleet tussen mijn tanden.
    Maar dat kwam alleen door de Hyrax [/beugel]


    your eyes are like stars in the night.

    AUWI!!!!!

    ik zou dat dus echt niet durven !
    ik ben all helemaal zenuwachtig als ik een kies moet laten vullen!!

    maar ik zou het denk ik zoiezo niet doen:'P


    To The Stars Through Adversity

    Dat is echt precíés hetzelfde als een vriendin van me krijgt! o.O alleen zij had het vorig jaar. Het is echt kut, volgens haar, maar je houdt er écht een goed gebit aan over! ;3


    Destroy what destroys you.

    Rhapsody schreef:
    AUWI!!!!!

    ik zou dat dus echt niet durven !
    ik ben all helemaal zenuwachtig als ik een kies moet laten vullen!!

    maar ik zou het denk ik zoiezo niet doen:'P




    als ik het niet doe, ga ik later op mijn gehemelte bijten (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg Ö
    wat erg Ö
    ik heb mijn wijsheidstanden ook moeten laten trekken, en ik h eb er een hele week blauw/geel van gezien Ö


    Your Butt is Mine!

    iee.. wat eng (A)

    Iemand van mijn klas is nu al een week ziek omdat ze haar wijshiedstanden heeft laten trekken ;x
    Maar succes (:


    Happiness hit her like a train on a track