• Ik ben deze voormiddag naar de kaakchirug geweest en die heeft me dus verteld wat er allemaal met mij moet gebeuren (ik zal het op chronologische volgorde zetten); op 19 frebruari (vlak voor Tokio Hotel--') moeten mijn 4wijsheidstanden getrokken worden en word er een ijzeren (of weet ik veel van wat) in in mijn gehemelte gestoken en dat maakt mijn gehemelte groter en dus komt er een spleet van 6mm(!) tussen mijn twee voorste tanden.Half mei moet ik beginnen beugelen, een jaar moet ik dan begeulen en dan word ik geopereerd.Mijn onderkaak wordt gebroken en naar voor gezet en mijn bovenkaak wordt een beetje gebogen.

    Dit was het dus, maar er is één voordeel, eigenlijk twee.Ik ga mooie tandjes krijgen en ik ga afvallen.Want na mijn eerste operatie mag ik 6weken alleen maar pasta enz eten en de operatie van die gebroken kaak mag ik daarna ook 6weken alleen maar pasta enz. eten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)

    ja anders kunnen ze het niet naar voor verschuiven ;p

    Ieeeeeehw. Dat klinkt alleen al luguber.
    Dikke saw 7 bij jou in de operatiekamer ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Romance schreef:
    (...)

    Ik vind het ook eng klinken, en ik denk altijd dat het gaat mislukken en dat ik met een scheve mond rondloop ofzo O.o


    Het mislukt vast niet :')
    Die mensen hebben er heus wel verstand van -denk ik-

    Envy schreef:
    (...)
    Ieeeeeehw. Dat klinkt alleen al luguber.
    Dikke saw 7 bij jou in de operatiekamer ;$



    Haha, anders zal ik vragen dat ze het filmen.Dan kan ik er een nieuwe horrorfilm van maken :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Fragile schreef:
    (...)

    Het mislukt vast niet :')
    Die mensen hebben er heus wel verstand van -denk ik-



    Ik hoop het voor hun ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij heeft dezelfde operatie gehad en is meer dan 5kilo afgevallen (alleen heeft zij de gebroken kaak operatie gehad) (:


    nja mij hebben ze altijd verteld dat pasta dik maakt [inclusief de dokter]
    maar het kan ook gewoon zijn dat ze minder at ofzo?
    anyways sterkte (:


    You're a star in heaven.

    Daaamn, jij gaat heeul veel pijn lijden :X

    Alvast beterschap, en veel sterkte

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 18:18 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Zit je kaak zo erg dan?


    You can run but not hide

    Bovicide schreef:
    (...)

    nja mij hebben ze altijd verteld dat pasta dik maakt [inclusief de dokter]
    maar het kan ook gewoon zijn dat ze minder at ofzo?
    anyways sterkte (:



    na die operatie kan ik zowizo niet veel eten, alleen maar drinken en begin de 5de week ongeveer ga ik pas een beetje kunnen eten.Misschien zal ik daardoor afvallen? ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Prada schreef:
    Zit je kaak zo erg dan?



    Als ik mijn acherste tanden opelkaar zet, zit er 10mm tussen mijn bovenste voorste tanden en mijn onderste voorste tanden en een bovengebid zou normaal groter moeten zijn als een ondergebid en de mijne is kleiner.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    na die operatie kan ik zowizo niet veel eten, alleen maar drinken en begin de 5de week ongeveer ga ik pas een beetje kunnen eten.Misschien zal ik daardoor afvallen? ;p


    dat zal het wel zijn (:
    ik heb twee wijsheidstanden laten trekken en toen kon ik alleen maar soep en cake enzo eten, maar dat was maar een paar dagen, gelukkig maar (:


    You're a star in heaven.

    Romance schreef:
    (...)


    neen, ik krijg nog iets anders ;s
    een spinbeugel wordt rond je tanden geplaats, bij mij worden de zijkantjes van het metalenstaafje in mijn gehemelte geplaatst.

    Ja, dat bij mij ook. En dan word mijn gehemelte verbreed omdat dat kraakbeen nu nog zacht is of zo en dan krijg ik ook een spleetje. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Ja, dat bij mij ook. En dan word mijn gehemelte verbreed omdat dat kraakbeen nu nog zacht is of zo en dan krijg ik ook een spleetje. ]:



    Jij krijgt hetzelfde als mij?
    ben ik niet de enige ;x
    ik denk dat ik niet meer ga praten dan tot dat speeltje wat kleinere is, of anders praat ik met mijn hand of sjaal ervoor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gatsiedarrie. Toen ik naar de kaakchirurg moest, werd het tandvlees boven mijn twee nog niet doorkomende hoektanden afgeschraapt.

    Oja en pas op voor de gehemelte prik/verdoving. Die zijn zo pijnlijk. Ik krijg alweer kippenvel als ik eraan denk.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 18:34 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walter schreef:
    Gatsiedarrie. Toen ik naar de kaakchirurg moest, werd het tandvlees boven mijn twee nog niet doorkomende hoektanden afgeschraapt.



    Auw .. °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Walter schreef:
    Gatsiedarrie. Toen ik naar de kaakchirurg moest, werd het tandvlees boven mijn twee nog niet doorkomende hoektanden afgeschraapt.

    Oja en pas op voor de gehemelte prik/verdoving. Die zijn zo pijnlijk. Ik krijg alweer kippenvel als ik eraan denk.



    Maar ik word helemaal onder narcose gebracht, dus waarschijnlijk krijg ik zoiets op mijn mond en dan adem ik zo van die stof in waar door je inslaap valt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.