• Uit dit bericht blijkt dat Taylor (mannelijk) Taylor (vrouwelijk) ten huwelijk heeft gevraagd.

    Mijn persoonlijke mening daarover luid als volgt, ik geloof dat dit dikke bullsh*t is , komaan hij's pas 17 en zij pas 20. En nu al trouwen? Ze (de amerikaanse pers) zijn weer eens dingens aan het verzinnen omdat ze momenteel geen ander nieuws konden vinden :]. Dikke leugens is dit volgens mij. Want nu al trouwen, ze zijn nog maar twee maand samen?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:02 ]

    Als het dan waar is;

    Mij best. :Y) Als hun daar toch blij mee zijn?
    En ten huwelijk vragen wil niet zeggen dat ze meteen gaan trouwen. :Y) I mean like; je hebt ook mensies die 2 jaar ofzo verloofd zijn.


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Ik vind ze wel superlief bij elkaar. En het zijn ook twee van mijn favoriete personen, dus mij maakt het niets uit. Taylor L. is wel een beetje jong om te trouwen, vind ik, maar het is zijn leven. Laat ze lekker, ik denk niet dat ze er veel mee opschieten als wij hier over gaan praten, of wel?


    Clouds I can handle, but I can't fight with an eclipse

    Niet waar. Maar wel leuk dat hun 2 iets hebben =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Misschien is het waar, misschien ook niet. However, ze gaan nu toch nog niet trouwen, althans als Taylor Swift naar haar ouders luistert. So, who cares. Misschien zijn ze over een week al weer uit elkaar, en dan gaat het al helemaal neit meer door ;'DD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat zou wel heel jong zijn dan inderdaad ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ikke geloof egt niet! Taylor gaat dus eg nie met zijn 17e trouwen en al helemaal niet naar 2 maanden. Hij zij laatst in een intervieuw dat hij geen vriendin had.. dus trouwen dan al helemaal niet!


    love will find a way, even when it seems impossible

    -plat-
    Yeah, nog even wachten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Genius schreef:
    Hahaha ja ik denk ook dat het echt niet waar is :'D


    Let's do this poo

    Ze passen wel goed samen vind ik, maar nu al trouwen? Nee, dat niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ze zyn best cute :$
    Maar miss wachten ze beter nog 'n paar jaar xD


    effort never betrays you

    Ik geloof het niet :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik geloof het eigenlijk niet ;x


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH

    TAYLOR MAG NIET MET TAYLOR GAAN
    |:
    IK MOET MET TAYLOR GAAAAAN
    het is toch bullshiit. -,-
    ik zou persoonlijk als ik een jongen was, geen oudere vrouw willen hebben ><