• Vertel hier je leukste moppen/raadsels! (lol)


    - hoi ;D

    Wat is het toppunt van kleinheid?

    Als er een jongen met een erectie tegen de muur loopt, en een gebroken neus heeft. xd.


    - hoi ;D

    -wijst naar een persoon die iets verkeerd heeft gedaan- 'Ik ga geen namen noemen maar...'

    Dat is geen mop maar dat was een opmerking van een leerkracht van mij (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Moustache schreef:
    Wat is het toppunt van kleinheid?

    Als er een jongen met een erectie tegen de muur loopt, en een gebroken neus heeft. xd.

    Rofl! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is groen en het kan skiën:
    Een skiwi

    Hahahaha (krul)
    Tijdens Nederlands kregen we allemaal een kattebelletje en bij een jongen stond dat erop en echt waar, hij zei dat zo droog dat ik gewoon de slappe lach kreeg :'D


    Only losers can act the way you do

    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood
    Een trein


    Your make-up is terrible

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Rofl! x'D

    Wat betekent Rofl? oô


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Wat betekent Rofl? oô


    Rolling over the floor laughing ofzoiets


    Your make-up is terrible

    Wat is het; Het is een groen balletje en als je het tegen de muur gooit gaat bij de buren de telefoon?
    - Toeval.
    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    (...)

    Rolling over the floor laughing ofzoiets

    Oh oke, -dom-


    - hoi ;D

    Van Leeuwen, een bedrijf dat spijkers maakt, gaat naar een reclamebureau om er reclame voor te maken. Een medewerker begint, en uiteindelijk laat hij een bord zien met Jezus die aan het kruis hangt. 'Ik hang hier al eeuwen, dankzij spijkers van Van Leeuwen', zegt het. De man van Van Leeuwen wordt boos en vind het veel te grof, het moet overnieuw. Dus later komt hij met een ander bord. Dit keer met alleen een leeg kruis, Jezus ligt eronder. 'Met spijker van Van Leeuwen, was dit nooit gebeurd!' staat er dit keer bij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Van Leeuwen, een bedrijf dat spijkers maakt, gaat naar een reclamebureau om er reclame voor te maken. Een medewerker begint, en uiteindelijk laat hij een bord zien met Jezus die aan het kruis hangt. 'Ik hang hier al eeuwen, dankzij spijkers van Van Leeuwen', zegt het. De man van Van Leeuwen wordt boos en vind het veel te grof, het moet overnieuw. Dus later komt hij met een ander bord. Dit keer met alleen een leeg kruis, Jezus ligt eronder. 'Met spijker van Van Leeuwen, was dit nooit gebeurd!' staat er dit keer bij.

    Omg xd.


    - hoi ;D

    Assassin schreef:
    Van Leeuwen, een bedrijf dat spijkers maakt, gaat naar een reclamebureau om er reclame voor te maken. Een medewerker begint, en uiteindelijk laat hij een bord zien met Jezus die aan het kruis hangt. 'Ik hang hier al eeuwen, dankzij spijkers van Van Leeuwen', zegt het. De man van Van Leeuwen wordt boos en vind het veel te grof, het moet overnieuw. Dus later komt hij met een ander bord. Dit keer met alleen een leeg kruis, Jezus ligt eronder. 'Met spijker van Van Leeuwen, was dit nooit gebeurd!' staat er dit keer bij.


    Whahaha xD Hij blijft leuk. Die moet eens in de kerk vertel worden. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Wat is rood, en scheurt met 200 km/u door het riool? (cat)
    En tamporche.
    ______
    Wat is het toppunt van een binnenpretje?
    Een tampon met jeukpoeder
    _____
    Wat is het toppunt van smurfenseks?
    Neuken tot je blauw ziet.
    ____
    Wat is als jongenszijnde het toppunt van eigendunketigheid?
    In de spiegel kijken totdat je een erectie krijgt
    ____
    Wat is geel en blauw?
    Groen.
    ___
    Wat is rood en knalt?
    Knalrood.
    ____
    En ik weet nog wel een paar groffe, maar die kunnen érg discriminerend zijn. Dus hier laat ik het even bij.

    UNCOMMON schreef:
    En ik weet nog wel een paar groffe, maar die kunnen érg discriminerend zijn. Dus hier laat ik het even bij.[/i]


    Ach moet kunnen toch? We weten dat je ze niet meent. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.