Ja ik verveel me! Ik heb morgenavond een party waar ik blijf slapen enzo (: Wat gaan jullie doen?
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
morgen hiphop ranking wedstrijd@ alkmaar <3 & zondag werken -.- en nog ergens tussendoor leren(nerd)
Ik ga werken voor school, werken, kapper, samenspel,...
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
Slapen, slapen, slapen. En nog een keer naar New Moon
Protège moi de mes désirs.
Gisterenavond ging ik naar het centrum afsluiten van Sinterklaasfeest vanop school gisteren en die hele dag was te leuk. Vanavond moet ik babysitten en dat eurovisie songfestival voor kinderen ofzo kijken dan. En morgen heb ik dan nog scout.
Gisteravond tot half 2 feest, vanavond feest van mijn zusje + fotostrip maken, morgen nog een feest. Lekker man ='D
Life is hard and then we die
Vandaag gewinkeld, straks huiswerk, morgen uitslaaaapen en huiswerk.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
Huiswerk - New Moon - njomnjomnjom
Wij gaan zaterdag onze hond hale JEEJ x) En dan daar mee bezig zijn heel het weekend, en erna ook :p
Stop wishing, Start doing..
Deze is oud Goeie vraag. Ik denk een paar oefenexamens maken =='
No growth of the heart is ever a waste
Naar een vriend.
Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.
Waarom wordt deze weer omhoog geschopt? :'D Ziek zijn, mijn haar bruin verven, en mijn koffer -of tas- inpakken (:
Ik ga morgen naar een show
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
Lagoon schreef: Waarom wordt deze weer omhoog geschopt? :'D Ziek zijn, mijn haar bruin verven, en mijn koffer -of tas- inpakken (:
Eeeeuh. Vanavond feest bij een vriend, morgen toneel + huiswerk + vriendinnen komen want paps en mams zijn niet thuis, en zondag.. niets.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Dit weekend heb ik: Vrijdag: - Slotmusical oefenen - Docentenmusical met beste vriend + zusje kijken Zaterdag: - Overdags werken - 's avonds feest van mijn stiefmoeder Zondag: - naar school, oefenen slotmusical. Hurey