• [...] is net afgestuurd, en heeft een sollicitatiegesprek bij Elias-Clark, bij het tijdschrijft Runway. Waarvoor weet ze nog niet precies, het gaat haar er alleen maar om dat ze geld binnenkrijgt. Op dat moment weet ze nog niet dat dit het begin van een nachtmerrie is die Miranda Priestley heet.

    Ik heb een paar rollen nodig:
    Hoofdrol - Arielle Welkins
    1ste assistente Miranda - Victoria Austen
    Beste vriendin hoofdpersoon - Isabel Doyle
    Zus - Kim Maria Welkins
    Jullie mogen zelf ook rollen verzinnen.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (ouder dan 19):
    Karakter:
    Foto:
    Tekstje:

    Ik kies niet de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:38 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Hoofdpersoon.
    Naam: Anouk (Marie) Johnson.
    Leefdtijd: 20.
    Karakter: zelfverzekerd, aardig, lief, flirt.
    Foto: -ik zit op m'n iPod dus die mag je zelf eentje uitkiezen- :Y)
    Tekstje: Hi, mijn naam is Anouk Marie Johnson, maar noem me maar gewoon Anouk. Ik ben net klaar met mijn studie en fa nu eindelijk aan de slag. Ik heb er echt zin in. Ik ben een zelfverzekerd meisje, niet arrogant ofzo, ik durf gewoon veel. Mijn vriendinnen vinden me aardig en lief, soms iets te lief, haha. Ik ben een echte flirt, als er een leuke jongen in de buurt is kan ik het gewoon niet laten! Dat is een slechtere eigenschap van mij. Dit was het wel zo een beetje.

    Liefs,
    Anouk.


    -

    Rollen updated


    Your make-up is terrible

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Isabel Doyle
    Leeftijd (ouder dan 19): 20
    Karakter: Lief, spontaan, vrolijk, koppig en soms beetje geheimzinnig.
    Foto: Isabel
    Tekstje:
    Heey!
    Ik ben Isabel en ben 20 jaar, ik houd van honden en bijna alle dieren. Verder zijn mijn hobby's tekenen, piano spelen en leuke dingen met vriendinnen doen! Net als mijn vriendinnen met ik klaar met studeren. Nu ben ik opzoek naar iets.. Niet alleen werk, maar ook een leuke vriend, die moeilijk te vinden zijn... Dit was een kort verhaaltje over hoe mijn leven er tegenwoordig uitziet.

    -xxx- Isabel.


    You are beautiful, you are love.

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam: Arielle Welkins
    Leeftijd (ouder dan 19): 23
    Karakter: Koppig, als ze zich ergens in vastbijt laat ze niet los, eigenwijs, 'bang' om advies aan te nemen, grappig op een sarcastische manier, bereid om een risico te nemen, aardig, onafhankelijk ze is een van die personen die haar onzekerheid omzet in presteren
    Foto: Arielle
    Tekstje:
    Hello mensen,
    Mijn naam is Arielle Welkins. Ik heb nog een hele reeks tussennamen waar ik je niet mee ga vervelen. Een van de vreemde trekjes uit mijn familie. Ik ben 23 jaar en eindelijk afgestudeerd. Mijn hobby's zijn fotomusea afstruimen, lezen, het verzamelen van oude filmposters en gezellig kletsen mijn vrienden. Ik ben single maar op het moment ben ik niet op zoek. Ik wil me tenvolle op mijn werk concentreren. Maar je weet hoe dat gaat met Cupido. Hij komt je lastigvallen op ongelegen moment...

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 16:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb nog veel meer mensen nodig


    Your make-up is terrible

    Ik ga het maar eens proberen ;)

    Rol: Hoofdrol
    Naam: Bloom may Tyson
    Leeftijd (ouder dan 19): 21
    Karakter: Onhandig,Heeft bijna altijd haar woordje klaar,Grappig,Spontaan,Is altijd vrolijk zo niet dan is er wat mis,Is best wel bang uit gevallen,beetje kinderlijk,best slim
    Foto: http://ima.dada.net/image/4434428.jpgAls die niet goed is moet je zeggen ;)
    Tekstje:
    Heey yo!Ik ben Bloom zoals je hier boven leest.Ik ben 21 jaar oud of jong hoe je het wil noemen.Ik ben nu eindelijk afgestudeerd!Ik ben zo blij want ik kreeg taart en cadeau's!En een auto!Ja ik had eerst alleen een scooter maar nu lekker een auto!Maar ik móet jullie iets vertellen!Ik krijg een sollicitatiegesprek bij Elias-Clark, bij het tijdschrijft Runway!das geweldig toch?!alleen heb ik geen idee waarvoor.Misschien wel voor fotograaf!Want ik kan best goed fotograferen!Of misschien als model?Want ik sta ook in sommige bladeren,maja model vind zijn vind ik niet echt zo leuk want dan mag je niet zo veel eten en ik hou van eten!Maar het is raar dat ik altijd maar dun blijf!Ach juah ik moet zo weer gaan want ik ga met mijn zus naar de stad,zij gaat voor kleren en ik voor de muziek!Ja ik vind het geweldig als er zon orkest staat!Dan doe is ze na!Volgens mij vinden jullie mij een beetje gek he?Maja ik moet nu echt gaan!

    Toedelzzz XoxO

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:57 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nog niet wat ik precies zoek...


    Your make-up is terrible

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam: Victoria
    Leeftijd (ouder dan 19): 20
    Karakter: Gierig, zelf ingenomen, koppig, grote bek, zegt wat ze denkt.
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=143944
    Tekstje:
    Hoi, ik ben Victoria en meer dan de bovenstaande dingen hoef je niet te weten.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:41 ]

    Rol:zus
    Naam:Emily (de achternaam zal wel het zelde zijn als de zus zeker?)
    Leeftijd (ouder dan 19): juist 19
    Karakter:Koppig maar ze staat we altijd voor haar vriendinnen klaar
    Foto:klik
    Tekstje:Hey ik ben Emily!ben nog maar juist 19,ik ben verzot op shoppen en het lezen van modemagazinne's daarom ben ik ook best jaloers op mijn zus die nu voor het modenblad runway mag werken.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 23:10 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Rol:zus
    Naam:Emily (de achternaam zal wel het zelde zijn als de zus zeker?)
    Leeftijd (ouder dan 19): juist 19
    Karakter:Koppig maar ze staat we altijd voor haar vriendinnen klaar
    Foto:klik
    Tekstje:Hey ik ben Emily!ben nog maar juist 19,ik ben verzot op shoppen en het lezen van modemagazinne's daarom ben ik ook best jaloers op mijn zus die nu voor het modenblad runway mag werken.
    oeps ik lees juist dat er al een Emily is en omdat het vehaal vroeger als mijn reactie is gepost denk ik niet meteen dat het over mij gaat :)

    doe de naam: Destinee

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 17:27 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Rol: Zus.
    Naam: Kim Maria Welkins
    Leeftijd: 26 jaar.
    Karakter: Stil, Serieus, Vriendelijk.
    Foto: Klik hier voor de foto
    Tekst: Kim Maria Welkins is de zus van Arielle Welkins. Kim is 26 jaar oud en heeft een carriere van model zijn achter zich, Kim stoort zich nu op de modebranche zelf. Kim is een serieuze en betrouwbare meid. Kim is best leergierig en meestal bezig met werk.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything