• Is het soms tegenworodig "in" ofzo om al heel vroeger een kind te krijgen? Ö

    Eerst een oud schoolgenootje van me met 16 jaar kreeg die een zoontje!
    Daarna een oud basisschool klasgenootje die een tweeling kreeg en hij is 18!
    En nu een oud klasgenootje van het VMBO die over een maand ook al een kind krijgt en die is 17!

    Niet stom bedoeld hoor ik heb echt respect voor de mensen die al zo vroeg een kind kunnen en willen opvoeden ik zou het zelf niet kunnen, maar het voel me gewoon ff op (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 21:22 ]


    dream, dare, fly!

    JustLikeYou schreef:
    Ja en ze worden alleen maar jonger en jonger =)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Oh dat ken ik ;x
    Een meisje met wie ik vroeger omging kreeg een kind op haar 17de, en nu heeft ze een nieuwe vriend dus is ze weer zwanger.


    Your make-up is terrible

    Als ik een beetje een leuke baan heb een een leuke man/vriend, vind ik het best. Maar nu nog zeker niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    Oh dat ken ik ;x
    Een meisje met wie ik vroeger omging kreeg een kind op haar 17de, en nu heeft ze een nieuwe vriend dus is ze weer zwanger.


    o______o

    Ach ja, moet ze zelf weten zeker? :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn nicht is 16 en is net bevallen,
    ik bedoel,
    nouja,
    ik zie mezelf pas met een kind rond mn 25ste, ik wil eerst m'n studies afmaken ^^

    ik was 7 toen ik mun eerste kindje kreeg,
    heb er in middels al 4.

    nee-.-
    maar ze worden idd steeds jonger.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:37 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Etoile schreef:
    zo lijkt het wel, en ik snap je,ik zie me echt ook nog geen kind opvoeden ookal ben ik 14,de gedachte alleen al!

    Ik ben 15 maar voor de rest t zelfde ;o


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik ben 18 en serieus, nu geen kinderen voor mij hoor, nee dank je.
    'k wacht wel tot na mijn studies, en dat kan nog wel een aantal jaartjes duren ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Op het ROC hier is de halve klas van de nicht van een klasgenoot zwanger, en die nicht zelf mis. ook :x


    We can only learn to love by loving.

    Tja, ik denk het.


    Life is hard and then we die

    ik ken niemand die zo iets heeft

    Zelf vin dik het best wel stom:Je kan nog eens niet voor jezelf zorgen en dan breng je een kind op de wereld o_O


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oh ik zou nu wel een kindje willen hoor, ja dan wel met Brian natuurlijk.
    Nooit zou ik met iemand anders een kind willen, zelfs niet met Lauren. Want met Brian krijg ik dan een megamooi kindje :Y)

    ik kan er ook een heleboel opnnoemen , vorige maand ook nog , een vriendin van 15 die een zoontj krijgt


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    op mijn school zitten er veel. --' alei veel. x')
    ik weet toch veel meisjes die al een kind hadden op hun 16e. maar ik weet er ook op school die zwanger zijn en abortus hebben gepleegd.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zou sowieso nooit eerder dan mijn 25ste een kind willen ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.