• Is het soms tegenworodig "in" ofzo om al heel vroeger een kind te krijgen? Ö

    Eerst een oud schoolgenootje van me met 16 jaar kreeg die een zoontje!
    Daarna een oud basisschool klasgenootje die een tweeling kreeg en hij is 18!
    En nu een oud klasgenootje van het VMBO die over een maand ook al een kind krijgt en die is 17!

    Niet stom bedoeld hoor ik heb echt respect voor de mensen die al zo vroeg een kind kunnen en willen opvoeden ik zou het zelf niet kunnen, maar het voel me gewoon ff op (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 21:22 ]


    dream, dare, fly!

    Ja en ze worden alleen maar jonger en jonger =)


    Stop wishing, Start doing..

    zo lijkt het wel, en ik snap je,ik zie me echt ook nog geen kind opvoeden ookal ben ik 14,de gedachte alleen al!

    Landelijk worden we juist ouder(volgens mij biologie boek dan)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken niemand ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Exercitus schreef:
    Landelijk worden we juist ouder(volgens mij biologie boek dan)


    ouder? O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben bijna 18 en zie mij da btw nog ni eens doen xD
    Ik wil wel kinderen, maar nu nog niet hoor :O


    Stop wishing, Start doing..

    Romance schreef:
    (...)

    ouder? O.o

    Ja vroeger was begin 20 normaal nu midde/eind 30


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een meisje in mijn dorp heeft ook al een kind op haar 16e.


    -

    JustLikeYou schreef:
    Ik ben bijna 18 en zie mij da btw nog ni eens doen xD
    Ik wil wel kinderen, maar nu nog niet hoor :O


    Ik ben net 2 weken 18 haha =P
    Maar ik zie het mezelf ook niet doen, ik heb het bovendien veelste leuk op school om daat mee te stoppen haha, nee ik wacht nog wel een paar jaar (of meer dan een paar jaar x'D)


    dream, dare, fly!

    Hier in mijn buurt waren er de laatste tijd ook meer ineens. Al kende ik daar niemand persoonlijk van.

    Rascalize schreef:
    Hier in mijn buurt waren er de laatste tijd ook meer ineens. Al kende ik daar niemand persoonlijk van.


    Ik hoorde het eerst inderdaad ook wel eens, maar nu ineens in 1 jaar echt 3 die ik ken dat is best wel apart :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ik hoorde het eerst inderdaad ook wel eens, maar nu ineens in 1 jaar echt 3 die ik ken dat is best wel apart :')

    Hier waren het er vijf op twee maanden.
    Maar damn, gelijk drie op een jaar die je ook nog kent dat is euhm. Gek? :'D

    Ik ken niemand die in zo'n situatie zit :')

    Therapy schreef:
    Ik ken niemand die in zo'n situatie zit :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Twee klasgenootjes/vriendinnen van mijn zussen hebben een kind. Die zijn volgens mij ook 18/19 of zo.
    Maar ja, ik zou geen idee hebben wat ik in zo'n situatie zou doen; als ik 17 ben en ontdek dat ik zwanger ben, maar als zij het zo willen, laat ik ze hun gang gaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.