• Op zoon moment schaam je jezelf in andere fans hun plaats,like laat ze toch rustig handtekeningen uitdelen.><

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 17:44 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou al blij zijn als ik zijn arm gewoon vastheb, ik hoef hem niet eraf te trekken en dan ophangen in mijn kamer...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Roulette schreef:
    Wtf, dat is wel een beetje gestoord :'D

    Hannahisleuk schreef:
    Wat overdreven van dat kind ;o


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Eh.
    Hoe houden die mannen het vol?

    Weetje, ik schaam me dood voor de meeste TH fans. Ik vind het zo erg dat ik met hun vergeleken word!

    :'(


    -

    Het is niet alleen Amerika, meer dan de helft van de fans zijn zo. Ik vind het echt niet normaal. Ik snap niet dat ze dat kunnen, gun hen ook eens wat. Damnnnn ¬¬


    -

    Therapy schreef:
    Eh.
    Hoe houden die mannen het vol?

    Vraag ik me ook af.


    I need you like a heart needs a beat

    NocteObscura schreef:
    Het is niet alleen Amerika, meer dan de helft van de fans zijn zo. Ik vind het echt niet normaal. Ik snap niet dat ze dat kunnen, gun hen ook eens wat. Damnnnn ¬¬

    Ben ik mee eens


    I need you like a heart needs a beat

    Ik schaam me in haar plaats.. :S


    007

    whahah xD ik vind het best wel grppg hoe die zo naar een bep richting wordt getrokkn btw ik denk dat Bill dat wel begrijpt + najah hij is een popster heeft niet alleen voordelen dat weet hij ook btw de twinz hebbn wel iet moois aan ÖXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Zielig o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Niet moeilijk dat er zoveel zijn die stoppen,ge zou voor minder,maar dan zeggen dat alle fans dat doen is nu ookwel overdreven al ben ik geen fan of hater.Dat is even idioot als dat je niet meer met mensen opschiet omdat die daar fan van zijn.
    Dat is allebei even idioot.

    Etoile schreef:
    Niet moeilijk dat er zoveel zijn die stoppen,ge zou voor minder,maar dan zeggen dat alle fans dat doen is nu ookwel overdreven al ben ik geen fan of hater.Dat is even idioot als dat je niet meer met mensen opschiet omdat die daar fan van zijn.
    Dat is allebei even idioot.

    agree


    Je moet worden wie je bent.

    wat een stupid o.O
    wat zal Bill wel niet denken als hij dit terug ziet op tv? ;o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Alsof dat niet vaker voor komt..

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 20:21 ]


    Je moet worden wie je bent.