• Heeey,

    ok,
    ik moet morgen dus een boekbespreking doen,
    mondeling en voor de klas,
    en het is voor het examen
    en ik ben suuuuuuuuuuuper zenuwachtig,
    en nu kan ik het goed,
    maar in de klas vergeet ik alles en verspreek ik me steeds,

    iemand tips voor rustig te blijven ? =D

    Diep in en uit ademen voor je begint.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    kijk tussen de mensen door/lang
    Zodat je ze niet recht in de gezicht aan kijkt zeg maar :)

    Dat helpt echt :)


    I solemny swear i am up to no good

    Denk dat iedereen is zijn onderbroek staat?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat een hele goeie tip is (voor mij tenminste) naar 1 punt kijken en ik probeer dan vaak over iedereen heen te kijken. En nog een goeie, als je het gevoel heb dat je te snel praat, stop dan even en ga dan pas weer veder, want als je zo snel blijft praten word het heel rommelig en irritant om naar te luisteren

    succeeees <33

    Romance schreef:
    Denk dat iedereen is zijn onderbroek staat?


    Nou, dan ga ik weer lachen en dan is't helemaal verpest :X

    Starlight01 schreef:
    Wat een hele goeie tip is (voor mij tenminste) naar 1 punt kijken en ik probeer dan vaak over iedereen heen te kijken. En nog een goeie, als je het gevoel heb dat je te snel praat, stop dan even en ga dan pas weer veder, want als je zo snel blijft praten word het heel rommelig en irritant om naar te luisteren

    succeeees <33


    Ik praat meestal veel te traag =D

    ooh ik moet morgen een spreekbeurt geven over verslavingen! het is wel met powerpoint en we zijn met 3. en ik moet eigenlijk niet zo veel zeggen. O.o maar gewoon weer voor die stomme klas vooraan gaan staan. x) ik haat het! gewoon verstand op 0 en over de mensen hun hoofd heen kijken. ;) of ze naakt inbeelden? xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Yasmiinee schreef:
    ooh ik moet morgen een spreekbeurt geven over verslavingen! het is wel met powerpoint en we zijn met 3. en ik moet eigenlijk niet zo veel zeggen. O.o maar gewoon weer voor die stomme klas vooraan gaan staan. x) ik haat het! gewoon verstand op 0 en over de mensen hun hoofd heen kijken. ;) of ze naakt inbeelden? xD


    uhm,
    dan ga ik oftewel lachen
    oftewel raar kijken =D