Ja, hebben wij in nederland en belgië van die drank spellen? Met alcohol en zo? Ik heb coma zuipen -jippie..- al genoemd, maar kan niks anders bedenken..
Iemand?
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
DAt spel dat er vraagen worden gesteld en dat als je het al eens gedaan heb een slok moet nemen
-Naam Kwijt-
Het lijkt op tv altijd heel leuk,, maar eigenlijk vind ik er geen zak aan ;x
'I never' is er eentje. Iemand zegt 'ik heb nog nooit (…)' en als jij datgene wel al gedaan hebt, moet je drinken. Dat spel kan echt làng doorgaan, geloof me. Maar ik zou het je niet aanraden om zulke dingen te spelen… En als je het dan per sé wilt doen, zorg dan dat je weet waar je grens ligt en dat je daar zeker niet over gaat. Just sayin'. (:
Kaartje blazen, maar ik weet niet meer precies hoe dat gaat. Volgens mij dat je een stapel kaarten op een shotglas legt en degene die de laatste kaart eraf blaast verliest en moet de shot nemen, ofzo.
Wat ook wel een leuk spelletje is, is 'zap de ....' Dan ga je met je vrienden voor de tv zitten en moet je om de beurt een keer zappen. Je spreekt van tevoren af waar je op gaat letten, bijv. mensen met zwart haar of een grote neus (dus 'zap de zwartharige' ofzo). Als je aan de beurt bent en er komt binnen 5 seconden iemand in beeld met zwart haar moet je drinken.
Maar idd wat Escapist al zei, let een beetje op je grenzen he? :'D Het is wel zo leuk als je je het de volgende dag allemaal nog kunt herinneren..