• Ja, hebben wij in nederland en belgië van die drank spellen? Met alcohol en zo? Ik heb coma zuipen -jippie..- al genoemd, maar kan niks anders bedenken..
    Iemand?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DAt spel dat er vraagen worden gesteld en dat als je het al eens gedaan heb een slok moet nemen
    -Naam Kwijt-
    Het lijkt op tv altijd heel leuk,, maar eigenlijk vind ik er geen zak aan ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uhh..

    -denkt na-


    We can only learn to love by loving.

    Coma zuipen ... Dat noem ik geen spel, dat vind ik eerder zielig, marginaal enz ^^

    Maar verder ken ik ook geen drank spellen, ik ben niet zo into alcolhol

    Atje ;D !


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Skip schreef:
    Coma zuipen ... Dat noem ik geen spel, dat vind ik eerder zielig, marginaal enz ^^

    Maar verder ken ik ook geen drank spellen, ik ben niet zo into alcolhol

    Nee, weet ik. Ik vind het ook luguber. Maar het is toch wel een spel tussen 'vrienden' enzo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    (...)
    Nee, weet ik. Ik vind het ook luguber. Maar het is toch wel een spel tussen 'vrienden' enzo.

    nja ik kan ook mensen die dat spelen --'

    Zap de neger en kingsen ken ik :'DD


    -

    Ik weet niets.


    Only losers can act the way you do

    iets met een neger ofzo? XD Dat je moet zappen en als er een neger in beeld is moet je een glas sterke drank drinken? xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha, oké bedankt. x]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kingsen toch?


    Destroy what destroys you.

    Euhm, ik zit met een met tequilla in mijn hoofd, maar krijg het er niet uit :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    'I never' is er eentje. Iemand zegt 'ik heb nog nooit (…)' en als jij datgene wel al gedaan hebt, moet je drinken. Dat spel kan echt làng doorgaan, geloof me. Maar ik zou het je niet aanraden om zulke dingen te spelen… En als je het dan per sé wilt doen, zorg dan dat je weet waar je grens ligt en dat je daar zeker niet over gaat. Just sayin'. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Kaartje blazen, maar ik weet niet meer precies hoe dat gaat. Volgens mij dat je een stapel kaarten op een shotglas legt en degene die de laatste kaart eraf blaast verliest en moet de shot nemen, ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat ook wel een leuk spelletje is, is 'zap de ....' Dan ga je met je vrienden voor de tv zitten en moet je om de beurt een keer zappen. Je spreekt van tevoren af waar je op gaat letten, bijv. mensen met zwart haar of een grote neus (dus 'zap de zwartharige' ofzo). Als je aan de beurt bent en er komt binnen 5 seconden iemand in beeld met zwart haar moet je drinken.
    Maar idd wat Escapist al zei, let een beetje op je grenzen he? :'D Het is wel zo leuk als je je het de volgende dag allemaal nog kunt herinneren..


    I clicked my heels and wished for you.