• Ik heb dus echt werkelijk een schoenverslaving, en wel meer specifiek van hakken. Gisteren wou ik naar Antwerpen, voor de goedkope 'Jimmy Choo' collectie, die daar uiterst exclusief voor weinig geld ging te koop worden gesteld. Maar ik mocht dus niet --' Mijn moeder heeft me een schoenenverbod opgelegd (meer bepaald voor hakken), omdat ik volgens haar er té veel koop. Maar ik wil nieuwe en steeds als ik mooie in de winkels zie (zoals in de h&m) dan mag ik ze niet kopen en als ik dat toch doe gaat mijn moeder mijn bankkaart blokkeren oO
    Hebben jullie ook dat probleem? Of is moeder niet zo onredelijk? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb genoeg aan 1 paar schoenen :'DD


    -

    Ik heb nu iets van 15 paar schoenen en daar ben ik tevreden mee.
    En ik krijg van mijn moeder ook geen schoenen meer ;x
    En zelf heb ik geen geld om er te kopen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb geen schoenenverslaving so.. no :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik mag wel kopen wat ik wil als ik zelf betaal of als ik da heel lief vraag en hem dan iets beloof dat ik ga doen als ik vb een korset krijg ofzo ...

    consience schreef:
    Zolang ik het zelf betaal vind ze het niet erg :]


    when words fail, music speaks.

    Ik mag er zelf zo veel kopen als ik wil maar krijg er ook soms nog. Heb dus geen schoenen-koop-verbod. Mijn mamie wil ze alleen niet meer betalen als ik er al te veel heb volgens haar.
    Hoeveel paar schoenen heb je wel mss?


    For once I want to be the car crash.

    Ik heb niet bepaald een schoenenverslaving, ik heb maar 1 paar schoenen.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, ik koop nooit schoenen ><
    ik heb all-stars en daar doe ik minstens drie jaar per paar mee


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ben altijd blut, dus ik kan niet eens zelf schoenen betalen :'D. Maar mijn moeder doet dat meestal voor me.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat probleem heb ik nu net niet. Ik ben namelijk erg kieskeurig en dus koop ik niet snel iets :]

    fireflightx schreef:
    Ik mag er zelf zo veel kopen als ik wil maar krijg er ook soms nog. Heb dus geen schoenen-koop-verbod. Mijn mamie wil ze alleen niet meer betalen als ik er al te veel heb volgens haar.
    Hoeveel paar schoenen heb je wel mss?

    Ik weet niet. Maar ze raken niet allemaal in mijn kast.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn moeder koopt alles voor mij, dus ook m'n schoenen. Als ik schoenen zie die ik eigenlijk niet eens hard nodig heb, maar gewoon geweldig vindt en mijn moeder níet, dan koop ik ze zelf. :Y)


    -