• Ik heb dus echt werkelijk een schoenverslaving, en wel meer specifiek van hakken. Gisteren wou ik naar Antwerpen, voor de goedkope 'Jimmy Choo' collectie, die daar uiterst exclusief voor weinig geld ging te koop worden gesteld. Maar ik mocht dus niet --' Mijn moeder heeft me een schoenenverbod opgelegd (meer bepaald voor hakken), omdat ik volgens haar er té veel koop. Maar ik wil nieuwe en steeds als ik mooie in de winkels zie (zoals in de h&m) dan mag ik ze niet kopen en als ik dat toch doe gaat mijn moeder mijn bankkaart blokkeren oO
    Hebben jullie ook dat probleem? Of is moeder niet zo onredelijk? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zolang ik het zelf betaal vind ze het niet erg :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag ook geen schoenen meer kopen...
    En dat is echt kut :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik mag geen schoenen en tassen kopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mag eigenlijk nog veel kopen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik krijg die binnenkort ook denk ik x'D Maar als ik ze 'krijg' van iemand anders is het niet erg, en ik ga schoenen aan de tweedehandswinkel geven die ik toch nooit meer draag ^^.
    En ik wil ooook Jimmy Choo's =O


    Your make-up is terrible

    consience schreef:
    Zolang ik het zelf betaal vind ze het niet erg :]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    OverMyHead schreef:
    Ik mag ook geen schoenen meer kopen...
    En dat is echt kut :X

    Dat is inderdaad kut. Ik hou dat nooit vol :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik krijg die binnenkort ook denk ik x'D Maar als ik ze 'krijg' van iemand anders is het niet erg, en ik ga schoenen aan de tweedehandswinkel geven die ik toch nooit meer draag ^^.
    En ik wil ooook Jimmy Choo's =O

    Gisteren verkochten ze er in de h&m aan véél goedkopere prijzen. Maar ik mocht niet gaan ): En vrouw stond er al van vrijdagavond 20u00 oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Gisteren verkochten ze er in de h&m aan véél goedkopere prijzen. Maar ik mocht niet gaan ): En vrouw stond er al van vrijdagavond 20u00 oO


    Ik hoorde al zoiets! Echt jammer dat de H&M hier niet zo dichtbij zit! Anders had ik al mijn geld eraan opgemaakt denkik x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik hoorde al zoiets! Echt jammer dat de H&M hier niet zo dichtbij zit! Anders had ik al mijn geld eraan opgemaakt denkik x'D

    Moest ik mogen, dan had ik ook wel enkele paren mee :'D Maar het is sowieso al anderhalf uur rijden naar Antwerpen --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahah ik heb een hele kast vol met hakken ^^
    En ik blijf maar kopen xD


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Hahah ik heb een hele kast vol met hakken ^^
    En ik blijf maar kopen xD

    Wel, ik mag dus niet meer --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wel, ik mag dus niet meer --'


    Ik ook eigenlijk niet,, :] Mijn moeder vind het echt te veel, maar ik krijg haar vaak weer over na een tijdje zeuren.


    You can run but not hide

    Schoenen zijn leuk, idd, maar ik geef liever mijn geld uit aan kleren, mijn winterschoenen + zomerschoenen krijg ik van mijn moeder, meer niet.

    Prada schreef:
    (...)
    Ik ook eigenlijk niet,, :] Mijn moeder vind het echt te veel, maar ik krijg haar vaak weer over na een tijdje zeuren.

    Vroeger lukte dat ook steeds, maar het werd haar te veel waarschijnlijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right