• Stel; je hebt een crush op iemand en plots kust hij je. Wat zou je reactie zijn? Daarmee bedoel ik niet dat je hem zou terug kussen, maar of jij hyper zou beginnen doen omdat hij je gekust heeft ofzo.

    -slechte uitleg-

    Ik wil dat even weten want als ik mij bedenk hoe hard ik begin te stressen als ik hem zie, dat mij dat onmogelijk lijkt dat ik relax zou kunnen blijven als hij dat zou doen. Als hij mij zou kussen (wat nooit of te nimmer gaat gebeuren), dan zou ik super hard moeten glimlachen, recht staan en super hyper in mijn handen klappen of super hyper staan te springen of gewoon niet kunnen stoppen met heel breed te glimlachen.><

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 20:46 ]


    Only losers can act the way you do

    Decoy schreef:
    Ik zou geen enkel zinnig woord meer kunnen uitbrengen dat weet ik nu al.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hm ik ben opzich vrij hyper dus ik zou hyper rond springen en zeggen WAUW ^^ maar dat ben ik:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    als je hem echt super leuk vind, zou ik gewoon terug zoenen. Ik ben nu echt zo fcking verliefd op een 1e klasser -kben2eklasserXD- maar hy is wel ouder xD en zoo fcking lekker
    :9~


    T O K I O H O T E L < 3

    Decoy schreef:
    Ik zou geen enkel zinnig woord meer kunnen uitbrengen dat weet ik nu al.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Fragile schreef:
    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    wel wat ik toen deed was:
    heel erg glimlache hem een knuffel geve, niet stoppe mt glimlache
    en as die dan eindelijk weg was ben ik ebginne hypere en rn myn vriendinne geweest en gebeld en hyper rondjes gelope in de tuinxD wel een stuk 20 en toen was k weer kalm:P

    Inderdaad de rest van de dag met een mega grote grijns rondlopen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    terug zoenen, daarna dichtklappen, blozen en heel verlegen kijken, :X

    Ik zouu Hetzelfde doen als jij (hoera)

    (weetjee...Daar deenk ik ook wel eens aan)


    ailoveejoee.

    Geen idee. Ik denk dat ik vooral verward zou zijn. Ik zou denk ik afvragen of hij het echt meent, of dat het een grap is van hij en/of zijn vrienden.
    En, daarna, hopen dat we iets krijgen :3


    Never run out of reasons to smile...

    Fragile schreef:
    Ik zou eerst schrikken, dan heel normaal proberen te doen, maar als hij dan weg is zou ik hyper rondjes beginnen te rennen :')


    Precies, maar het gaat toch nooit gebeuren dat mijn crush me gaan zoenen x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    OpenUpx schreef:
    terug zoenen, daarna dichtklappen, blozen en heel verlegen kijken, :X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    terug kussen,en daarna met een glimlach verderlopen (:


    everybody needs a song.

    Ik heb dat voor gehad, één keer :'D
    En op het moment zelf dacht ik niet echt aan het gevoel dat binnenin me speelde, ik kuste hem gewoon terug. Maar achteraf kwam plots alle emotie los. Grappig ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Terugzoenen, hell yeah. En dan elke avond voor ik naar bed ga terugdenken aan dat moment. Das fijn slapen joh!


    No growth of the heart is ever a waste