• Die film heb ik net gekeken, en nu kan ik niet meer stoppen met huilen. Het begin is vooral grappig, maar op het eind wordt het heel erg zielig. Het gaat over een hond en een gezin, die van alles meemaken, die hond zie je opgroeien en aan het eind van de film moet de hond in worden geslapen, en toen had ik het niet meer...

    Misschien ben ik ook wel veel te emotioneel hoor.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Na vijf minuten begon ik al bijna te huilen, gewoon van vertederdheid. Maar na een paar minuten later was het gewoon al van zieligheid. Omdat je gewoon die hele film voelt wat er gaat gebeuren. Dit is een van de beste, nee de beste film die ik ooit heb gezien, que perspectief vanuit het dier. Alles klopt gewoon perfect. Ook de band die de kinderen op hun eigen manier met de hond opbouwen. De oudste die niet zonder hem kan omdat die hem letterlijk al zijn hele leven kende.. Het is gewoon zo zielig en mooi allemaal. Ik ga hem dnek ik binnenkort op dvd kopen.

    Wat was ik trouwens blij dat wij op dat moment als enigste in de bioscoop zaten |:, want ik heb serieus echt hard gejankt (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nog nooit gezien .


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb hem nog niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb hem nog niet gezien (:


    007

    ik heb hem nog nooit gezien..=3

    Ik wil de film zien, het boek heeft mijn mama een tijdje geleden gekocht.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb hem gezien in het vliegtuig, en vond er niets aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    heb ik ook altijd als ik een zo'n films kijk.


    Cowards die many times before their deaths.