• De stelling van vandaag luidt:
    Vechten met zwaarden en geweren geeft je meer zelfvertrouwen, maar met handen vechten is effectiever.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Chill schreef:
    Deze stelling is te gewelddadig naar mijn goesting. :')


    Just a simple "I love you" (:

    Pliena schreef:
    Het is beter om gewoon niet te vechten?


    Mee eens en als je dan toch moet vechten. Doe het dan met gelijke wapens. Waarschijnlijk is dat dan met de handen. Want wie heeft nu een zwaard of pistool op zak?

    Nu terug naar de stelling. Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Pliena schreef:
    Het is beter om gewoon niet te vechten?


    Ja, dat is inderdaad beter. x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vechten is in het algemeen slecht.Aan geweld heb je niks


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet per se effectiever.
    Maar het is heldhaftiger als je een vijand met een zwaard of met je handen tegemoettreedt dan wanneer je hem gewoon laf neerknalt.
    Maar verder vind ik het een beetje een vage stelling:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vechten met zwaarden wel en met je handen ook maar met geweren niet... geweren enzo vind ik laf... zwaarden niet want die moet je toch onder controle hebben nja een geweer ook amar dat is te makkelijk je schiet en klaar... dat is niet met een zwaard ofz


    A Noble was Born in Chaos

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het een rare stelling.

    mireille stiekem ook :Y)

    Romance schreef:
    ik vind het laf om een voorwerp te gebruiken, als je wilt vechten moet je je eigen kracht gebruiken en niet de kracht van een zwaard of een geweer (:


    Only losers can act the way you do

    Een pistool vind ik laf, maar zwaarden zijn beter. Dan gebruik je ook eigen kracht. Ik vind zwaarden en handen gelijkwaardig. Als je weet hoe er mee om te gaan, zijn ze allebei even effectief. Zwaarden zijn niet meteen laf, het vergt veel concentratie terwijl als je met handen bezig bent, raak je vaak door gevoel. Bij een zwaard kan dat zware gevolgen hebben.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het een rare stelling.


    Happiness hit her like a train on a track

    Chill schreef:
    Deze stelling is te gewelddadig naar mijn goesting. :')


    Only losers can act the way you do

    k wil vechetn met zwaard en als je met je handen vecht is het helmaal nie efectiever tensij je tsunade ben xD


    You Lack Hatred

    NocteObscura schreef:
    Mij maakt het niet uit. Als ik eenmaal vecht, en boos ben, denk ik daar niet eens aan, dan doe ik alles om m'n agressie kwijt te hebben. :')

    Zwaard vechten is leuk als je combo doet met handenwerk zoals Ninja's, Samurai's & Yusumitshu van Tekken x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    eens,


    "All what important is, is just keep breathing"