• Oke serieus mensen, ik heb hulp nodig. Het gaat i.v.m met de concerten van Tokio Hotel. Ik had dus gevraagd aan m'n mama of ik naar Vorst nationaal mocht, na een heel gedoe was alles goed en wel. Maar toen vroeg een meisje of ik ook mee naar Oberhausen ging, en toen heb ik het aan m'n mama gevraagd enzo...

    Nu, wilt ze dus dat ik kies. En eigenlijk heeft ze liever dat ik naar Oberhausen ga, omdat (waarschijnlijk) ze me dan niet moet weg doen en bij vorst nationaal wel enzo maarja.

    Voor Vorst Nationaal, ik heb m'n ticket al en ik ga samen met een vriendin. Ik kan haar toch moeilijk gaan vertellen 'oh, ga maar alleen...' weetje? Zo iets zou ik nooit doen!

    Voor Oberhausen, het is altijd al een droom geweest om daar heen te gaan en met da meiske haar mama gaan we ook zo naar het hotel waar ze verblijven voor handtekeningen, echt kei naaiz enzo.

    Maar fuckkerij, wat zouden jullie doen? Ik ben echt ten einde raad ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Chill schreef:
    (...)
    Oei. Ik wou dat ik je kon helpen.
    Maar je hebt nu al de ticket van VN? Dan kan je toch niet anders meer?


    Ja, inderdaad heb ik ook al gezegd. En ja, verkopen op Ebay he...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Alexithymia schreef:
    Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Heb toen voor mezelf gekozen, maar vooral omdat ik haar niet echt irl kende :x
    Anyway, ik weet dus hoe moeilijk de keuze is, want aan de ene kant wil je voor jezelf kiezen, maar aan de andere kant vind je het ook weer lullig. Maarja, kies voor hetgene waar je het minste spijt van gaat krijgen en praat misschien even met die vriendin waarmee je eigenlijk zou gaan :)
    - I suck at giving advice :x -


    Ja, ik heb deze nacht is liggen nadenken en ik denk dat ik wel een oplossing weet...
    -Ik ben u toch dankbaar voor het advies-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik zou naar België gaan, liefje ":X
    En dan gaan wij bij de volgende tour SAMEN naar Duitsland. Hoe vind je daat? ;D
    Maar, omdat je je kaartje al hebt. Het zou erg lullig zijn, dat je dan opeens niet meegaat :X
    Maar veel succes, liefje (flower)

    UNCOMMON schreef:
    ik zou naar België gaan, liefje ":X
    En dan gaan wij bij de volgende tour SAMEN naar Duitsland. Hoe vind je daat? ;D
    Maar, omdat je je kaartje al hebt. Het zou erg lullig zijn, dat je dan opeens niet meegaat :X
    Maar veel succes, liefje (flower)


    Ja, inderdaad vind ik ook. Maar een jaar is nog zo lang enzo. En ja, ik weet niet. Maar, ik denk dat ik een oplossing gevonden heb...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad vind ik ook. Maar een jaar is nog zo lang enzo. En ja, ik weet niet. Maar, ik denk dat ik een oplossing gevonden heb...

    Oke, :')

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Oke, :')


    Ik leg wel alles uit op msn, lijkt me makkelijker.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik leg wel alles uit op msn, lijkt me makkelijker.

    Als je wilt, mag je dat doen hoor ;D

    Ik zou naar oerhauben gaan wrm??
    Het is je droom en dan kan je altijd nog die ticket die je al hebt verkopen aan een vriendin van een vriendin ;) en dan heb je geregeld denk ik :$
    maar kies gwn wat je het leukst vind en probeer daar dan een oplossing voor de ander te vinden


    Xx
    Yai13Scene


    Don't stop believing, and you will be happy