• Oke serieus mensen, ik heb hulp nodig. Het gaat i.v.m met de concerten van Tokio Hotel. Ik had dus gevraagd aan m'n mama of ik naar Vorst nationaal mocht, na een heel gedoe was alles goed en wel. Maar toen vroeg een meisje of ik ook mee naar Oberhausen ging, en toen heb ik het aan m'n mama gevraagd enzo...

    Nu, wilt ze dus dat ik kies. En eigenlijk heeft ze liever dat ik naar Oberhausen ga, omdat (waarschijnlijk) ze me dan niet moet weg doen en bij vorst nationaal wel enzo maarja.

    Voor Vorst Nationaal, ik heb m'n ticket al en ik ga samen met een vriendin. Ik kan haar toch moeilijk gaan vertellen 'oh, ga maar alleen...' weetje? Zo iets zou ik nooit doen!

    Voor Oberhausen, het is altijd al een droom geweest om daar heen te gaan en met da meiske haar mama gaan we ook zo naar het hotel waar ze verblijven voor handtekeningen, echt kei naaiz enzo.

    Maar fuckkerij, wat zouden jullie doen? Ik ben echt ten einde raad ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    oberhausen 8D?

    Ticket kun je altijd verkopen n_n

    Edit; lees het nu pas goed

    aah jaa dat is idd moeilijk, uhm jaa kan die vriendin waarmee je na brussel zou gaan niet meenemen naar oberhausen?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 23:10 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Eerst en vooral zijn er nog ticketten voor Oberhausen ? want toen ik ticketten heb gekocht waren er al heeel weinig over en dat was op de dag toen de tickettenverkoop begon voor oberhausen =S


    But love's a malady without cure

    Ik heb mijn tickets ook al voor Vorst, en ik wou ook naar Parijs. Net heeft mijn moeder me dat ook verboden, omdat ik al naar Vorst ga op 25 februari.
    Weetje, ik heb niet veel keus. Jij hebt nog het geluk dat je mag kiezen.
    Maar, kan je nog je ticket wegdoen als je het al hebt? Via ebay dan ofzo?
    Ik weet niet wat ik zou doen, Oberhausen lijkt me zo vet. En sowieso in het Duits.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 23:11 ]


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik heb mijn tickets ook al voor Vorst, en ik wou ook naar Parijs. Net heeft mijn moeder me dat ook verboden, omdat ik al naar Vorst ga op 25 februari.
    Weetje, ik heb niet veel keus. Jij hebt nog het geluk dat je mag kiezen.
    Maar, kan je nog je ticket wegdoen als je het al hebt? Via ebay dan ofzo?
    Ik weet niet wat ik zou doen, Oberhausen lijkt me zo vet. En sowieso in het Duits.


    Ja, inderdaad... is ook waar. Maar ik wil die vriendin niet laten vallen enzo, da zou ik zelf erg vinden en ik doe da ook nooit never. Maarja, pff. Zo moeilijk o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RoyalBlood schreef:
    Eerst en vooral zijn er nog ticketten voor Oberhausen ? want toen ik ticketten heb gekocht waren er al heeel weinig over en dat was op de dag toen de tickettenverkoop begon voor oberhausen =S


    Het meisje waar ik mee ga heeft de tickets.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    KabukixRin schreef:
    oberhausen 8D?

    Ticket kun je altijd verkopen n_n

    Edit; lees het nu pas goed

    aah jaa dat is idd moeilijk, uhm jaa kan die vriendin waarmee je na brussel zou gaan niet meenemen naar oberhausen?


    Nope, mag ze toch niet van haar moeder. Geen idee of er nog kaarten zijn en er is geen zitplaats in de auto ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad... is ook waar. Maar ik wil die vriendin niet laten vallen enzo, da zou ik zelf erg vinden en ik doe da ook nooit never. Maarja, pff. Zo moeilijk o.o

    En heb je al gezegd tegen de vriendin van Oberhausen dat je met haar gaat? Want, dan heb je toegezegd op beide en ga je sowieso iemand moeten teleurstellen. Als dit het geval is, zou ik naar je eigen kijken waar je het liefste heen wil en voor mij zou dat Oberhausen zijn. Maar, als je maar aan ééntje hebt toegezegd, zou ik me daar wel aan houden, gewoon qua respect tgo haar.


    Tanya is de beste.

    Ik denk wel dat de kans om naar Oberhousen te gaan kleiner is dan naar een gewoon concert in het land .. ?!
    But it's your choice. Volg je gevoel, doe waar jij, je het beste bij voelt, ookal is dat moeilijk! Dat lukt wel. ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pliena schreef:
    (...)
    En heb je al gezegd tegen de vriendin van Oberhausen dat je met haar gaat? Want, dan heb je toegezegd op beide en ga je sowieso iemand moeten teleurstellen. Als dit het geval is, zou ik naar je eigen kijken waar je het liefste heen wil en voor mij zou dat Oberhausen zijn. Maar, als je maar aan ééntje hebt toegezegd, zou ik me daar wel aan houden, gewoon qua respect tgo haar.


    Nope, tegen die van Oberhausen heb ik het nog niet gezegd. Ja, inderdaad. Maar zo fucking kut da'k dan nie naar oberhausen kan o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Chill schreef:
    Ik denk wel dat de kans om naar Oberhousen te gaan kleiner is dan naar een gewoon concert in het land .. ?!
    But it's your choice. Volg je gevoel, doe waar jij, je het beste bij voelt, ookal is dat moeilijk! Dat lukt wel. ;]


    Het is inderdaad moeilijk en het gaat me nooit lukken (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Nope, tegen die van Oberhausen heb ik het nog niet gezegd. Ja, inderdaad. Maar zo fucking kut da'k dan nie naar oberhausen kan o.o

    Ja, dat is waar. Ikzelf zou voor Oberhausen gaan, gewoon dé ervaring opzich. Heerlijk.
    Maar, ik zou er nog eens goed over nadenken en misschien aan beide negatieve kanten is denken en beide positieve? Zien waar je het beste uitkomt?


    Tanya is de beste.

    Ik zou naar Oberhausen gaan, het is niet leuk voor dat meisje waarmee je naar Vorst gaat maar naar Oberhausen gaan zal een veel betere ervaring worden.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 23:23 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik zou voor Oberhausen gaan, dat meisje begrijpt het wel hoor (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Ikzelf zou voor Oberhausen gaan, gewoon dé ervaring opzich. Heerlijk.
    Maar, ik zou er nog eens goed over nadenken en misschien aan beide negatieve kanten is denken en beide positieve? Zien waar je het beste uitkomt?


    Zit ik hier al de hele tijd te doen maar het enige waar ik op uitkom is. 'I'm fucked' ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Romance schreef:
    Ik zou voor Oberhausen gaan, dat meisje begrijpt het wel hoor (:


    Dan ken je haar nog niet ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.