• Waterpijp roken.Nee das geen drugs ofzo maar Thee en het is heel erg lekker.Mijn vraag is nu wie doet dat ook wel is?

    Ps.De water pijp kan je ook voor Drugs gebruiken.Maar meestal word het gewoon gedaan met speciaale thee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nog nooit van gehoord.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    1 van mijn vrienden doet dat wel eens ;D


    Let's do this poo

    Dispair schreef:
    1 van mijn vrienden doet dat wel eens ;D


    Coowll.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    stoer :'DD. Je kunt ook vruchtentabak, veel mensen vinden dat goor, maar ik vind dat best lekker eigenlijk :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaaaaaaaaaa.
    Ik doe het ook met thee, NO WAY MET DRUGS. ;'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    stoer :'DD. Je kunt ook vruchtentabak, veel mensen vinden dat goor, maar ik vind dat best lekker eigenlijk :Y)


    Ja,Ik heb er nu Mint in zitten maar wij hebben echt heel veel verschillende smaken.Zoals ;Aardbei,Banaan,Koffie,Mint,Appel,
    Citroen,enz...
    Mijn favoriét is nog altijd appel


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Is dat vruchtentabak dat jij aan het roken bent of gewoon thee? Want als dat tabak is dan is dat nog altijd even slecht als sigaretten enzo. :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Is dat vruchtentabak dat jij aan het roken bent of gewoon thee? Want als dat tabak is dan is dat nog altijd even slecht als sigaretten enzo. :'D


    Ja vruchtentabak.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oh, in Leuven in de Barcode is het zaaaaalig. Daar heb je van die ligzeteltjes en dan met een goede appel-waterpijp. Hmm. <3


    Tanya is de beste.

    Als je vruchtentabak waterpijpt, is dat even slecht als sigaretten, slechter zelfs (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn oom heeft dat eens gedaan, Hij vond het vies :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog nooit gedaan :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb het nog nooit gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou het zo graag eens willen :'D
    Van vrienden heb ik gehoord dat het best wel leuk is (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb het al gedaan op kamp, maar ook bij vrienden thuis.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right