• ik heb mijn crush op msn toegevoegd. En eigenlijk durfde ik het niet dus nu heb ik een angst overwonnen. ='D
    Nou voor als hij me accepteerd hoe kan ik het best een gesprek met hem starten?
    x'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -klapt-
    Zit je bij hem in de klas? Praat over leraren of hw ofzo denk ik. :'D


    when words fail, music speaks.

    -jaloezie- ja ik durf de mijne niet toe te voegen ><

    maar gewoon beginnen met haay ofzo.. en alles goed of whatever... en dan nja dat is toch gewoon een normaal gesprek lijkt me :P en dan nja zie maar wat er in je op komt om te vragen :P dat helpt bij mij het beste...


    A Noble was Born in Chaos

    MARRYMENICOL schreef:
    -klapt-
    Zit je bij hem in de klas? Praat over leraren of hw ofzo denk ik. :'D

    Twee klassen hoger. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    kimmyENCoRE schreef:
    -jaloezie- ja ik durf de mijne niet toe te voegen ><

    maar gewoon beginnen met haay ofzo.. en alles goed of whatever... en dan nja dat is toch gewoon een normaal gesprek lijkt me :P en dan nja zie maar wat er in je op komt om te vragen :P dat helpt bij mij het beste...

    Gewoon doen ik heb het ook gedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Twee klassen hoger. --'
    Ooh haha. ;x Zeg: Je bent lekker.


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    (...)
    Gewoon doen ik heb het ook gedaan.



    ghehe oke ik ga het proberen ><


    A Noble was Born in Chaos

    nee ik durf het niet zo word ie boos ><


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    nee ik durf het niet zo word ie boos ><

    wordt ie toch niet joh! en zo wle is ie helemaal niet zo leuk als je denkt!

    @Bo.
    Durf ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet beginnen met wie je bent en waarom je hem hebt toegevoegd (bijv, je kent hem van school), en dan vragen of hij het niet erg vind. Heb ik ook gedaan. Hij vond het juist super leuk. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Je moet beginnen met wie je bent en waarom je hem hebt toegevoegd (bijv, je kent hem van school), en dan vragen of hij het niet erg vind. Heb ik ook gedaan. Hij vond het juist super leuk. ^^

    Oké, dankje. Dat zal ik proberen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    wordt ie toch niet joh! en zo wle is ie helemaal niet zo leuk als je denkt!




    Oke...

    -Heeft toegevoegt-


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)


    Oke...

    -Heeft toegevoegt-

    Wat goed van je, nu kunnen we ook trots wezen op jou!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    begin met 'heey :)' iets heel neutraal.
    en daarna vraag je of alles goed zit,en kan je bijvoorbeeld over leerkrachten beginnen,hij zit 2 klassen hoger,dus hij zal hoogswaarschijnlijk enkele leerkrachten hebben gehad die jij nu hebt (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    begin met 'heey :)' iets heel neutraal.
    en daarna vraag je of alles goed zit,en kan je bijvoorbeeld over leerkrachten beginnen,hij zit 2 klassen hoger,dus hij zal hoogswaarschijnlijk enkele leerkrachten hebben gehad die jij nu hebt (:

    Ja daar zit wat in :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Wat goed van je, nu kunnen we ook trots wezen op jou!


    gehe ja nu moet hij nog accepteren xD maar lieforts ik ga naar huis school laat me officieel vrij :'D


    A Noble was Born in Chaos