• Hoi!

    Zaterdag was ik met Julie (Holly) naar The Vampire's Assistant geweest. En ik vond m echt geweldig!
    Ook al lijktie totaal niet op het boek, als film opzich vind ik m enorm vet!
    Dus voor de nuttigheid: wie heeft m ook gezien, en wat vond je ervan?


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Ik ga hem zaterdag zien. :Y)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik heb hem ook gezien, idd hij llijkt helemaal niet op het boek maar hij is wel suupermooi<3
    Al had ik niet verwacht dat Steve als een vampanees terug zou komen in de 1e deel, maar het 9e deel. Maargoed boek 1 2 3 zijn samen verfilmd. E ik vond alles best wel snel gaan enzo :]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 16:40 ]


    You can run but not hide

    Ik ga er binnekort heen denk ik


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil 'm zien. Hij lijkt me best veat. ;D


    we were young but we were blind.

    Ik wil hem gaan zien (: Weet alleen nog niet wanneer.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hem gezien.
    Als je de boeken niet hebt gelezen denk ik dat hij beter is dan dat je alle boeken al hebt gelezen..
    Maar ik vond hem nog steeds leuk ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vond hem geweldig _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik heb hem gezien, op internet ipv de bios want daar draaide die niet ><
    Maar. Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen, op de manier hoe ze alles met elkaar hebben samen hebben gemixt. Bijv. dat Debbie/Rebecca al bij het Cirque zit en dat er daardoor geen Sam of V.W. is. Of dat Gavner met Mr. Crepsley aan het praten is wanneer Darren Madame Octa wil stelen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nyctalopia schreef:
    Ik heb hem gezien, op internet ipv de bios want daar draaide die niet ><
    Maar. Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen, op de manier hoe ze alles met elkaar hebben samen hebben gemixt. Bijv. dat Debbie/Rebecca al bij het Cirque zit en dat er daardoor geen Sam of V.W. is. Of dat Gavner met Mr. Crepsley aan het praten is wanneer Darren Madame Octa wil stelen.


    Ja, oke, maar anders zou de film veeeel te lang duren, en ik had ook wel graag een 'letterlijke' verfilming van het boek willen zien, maar al die vampierkrachten en het flitten enzo vind ik veel beter gedaan dan bij Twilight


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Ik ga er moigen heen ^^


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    kwil hem nog zien :(


    Love is the movement <3

    ColdOne schreef:
    (...)

    Ja, oke, maar anders zou de film veeeel te lang duren, en ik had ook wel graag een 'letterlijke' verfilming van het boek willen zien, maar al die vampierkrachten en het flitten enzo vind ik veel beter gedaan dan bij Twilight
    Hmm, ja, dat wel.
    Máár, ze hadden wel iemand anders voor Mr. Crepsley kunnen nemen =='


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nyctalopia schreef:
    (...)Hmm, ja, dat wel.
    Máár, ze hadden wel iemand anders voor Mr. Crepsley kunnen nemen =='


    Ik vond Crepsley wel schattig ;D
    Ik vond Gavner alleen echt een creep :x


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    ColdOne schreef:
    (...)

    Ja, oke, maar anders zou de film veeeel te lang duren, en ik had ook wel graag een 'letterlijke' verfilming van het boek willen zien, maar al die vampierkrachten en het flitten enzo vind ik veel beter gedaan dan bij Twilight

    Maar als ze de andere gaan verfilmen krijg je toch een probleem.Bij sommige dingen dan,en zeker als ze de laatse gaan verfilmen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik wil hem zien , de trailer ziet er vet uit x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me