• Hoi!

    Zaterdag was ik met Julie (Holly) naar The Vampire's Assistant geweest. En ik vond m echt geweldig!
    Ook al lijktie totaal niet op het boek, als film opzich vind ik m enorm vet!
    Dus voor de nuttigheid: wie heeft m ook gezien, en wat vond je ervan?


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    ColdOne schreef:
    (...)
    geen idee, maar ik denk het niet
    Serieus? Toen hij eindigde had ik echt een gevoel van; de film is nog niet gedaan.


    Only losers can act the way you do

    Nyctalopia schreef:
    (...)Eigenlijk heet 'ie: Cirque du Freak; The Vampire's Assistant.

    Ja ik weet, maar waarom die dan bij de ene bios Cireque du Freak word genoemd en bij de andere The Vampire's Assistant ..?

    ik ga hem zien maar eerst ff het boek uit lezen xD


    A Noble was Born in Chaos

    Roulette schreef:
    (...)Serieus? Toen hij eindigde had ik echt een gevoel van; de film is nog niet gedaan.

    Ik hoop wel dat hij verder gaat! maar ik kijk wel regelmatig op de site van Darren Shan, dus als ik er iets over lees maak ik wel een topic =D


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Ik wil hem doodgraag zien (Darren Shan is echt zo geniaal!) maar jammergenoeg spelen ze hem niet in de cinema :'(.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik moet hem nog gaan zien,


    Stop holding me under and let me breathe.

    mooi

    Ik wil hem nog zien, maar Donderdag komt Nieuwe maan uit. Dus ik denk dat dat wachten wordt op de dvd, of via internet kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wil hem ook zien!! heet het boek hetzelfde als de film,, ik las net namelijk dat er ook een boek van is dan wil ik hem graag lezen.. (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    ik wil hem ook zien!! heet het boek hetzelfde als de film,, ik las net namelijk dat er ook een boek van is dan wil ik hem graag lezen.. (A)

    in totaal zijn er 12 boeken, verdeeld over 4 trilogieen.
    en de film gaat over de eerste trilogie: Freakshow trilogie =D


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Waarschijnlijk ga ik die binnenkort ook zien :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me