• Volgende week krijgen wij rapport, en ik sta voor 1 vak onvoldoende, een 2. maar ik heb er een 9 tegenover staan haha. ;x Is die van jullie een beetje goed denk je? -en als je hem nog niet krijgt hoe sta je er voor je gevoel voor.
    Titel verkeerd? ;x

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 14:59 ]


    when words fail, music speaks.

    Wahahaha xD
    mijn is egt falend denk ik D:
    ik heb een onvoldoende voor web dtp en ook nog es voor visualiseren dus byebye opleiding waarschijnlijk : /
    maarja t is wel allemaal schools opleiding omda alles zo flut geregeld is en .. damm die leeraren zijn ook altijd ziek x_x
    als ik me opdracht optijd had gekregen had ik het af kunnen maken : /


    ~Hugz

    Mijn rapport wordt echt bagger. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    euh, de titel moet rapport zijn x;

    Hm, ik sta voor 2 dingen onvoldoende, denk ik. Twee keer een 5. x; verder wat zessen & zevens ;3


    Destroy what destroys you.

    Op mijn vorige had ik 3 buizen. En ik heb een voorgevoel dat het op mijn volgend nog meer gaat zijn [a]'

    Ik sta ws voor economie en kunstgeschiedenis onvoldoende D: Voor de rest sta ik wel allemaal 7en enzo :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik sta nu alleen voor wiskunde een onvoldoende (nerd)

    Irgendwann schreef:
    Op mijn vorige had ik 3 buizen. En ik heb een voorgevoel dat het op mijn volgend nog meer gaat zijn [a]'
    Vorig jaar had ik 6 onvoldoendes op het eindrapport. Waarvan 1 drie haha ;x


    when words fail, music speaks.

    ii krijg hem morgen!!! panic attac!! het is zoooo slecht! echt een slecht begin. X.x


    DUDE! Get a life!!!

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Vorig jaar had ik 6 onvoldoendes op het eindrapport. Waarvan 1 drie haha ;x

    Jij wint, mijn meeste op het eindrapport waren er 5 :'D

    Ik sta een 5.4 voor wis en voor natuurkunde een 4.4 of zo.
    Maar ik heb m'n economie pw verknalt, dus dat zal dan wel mijn gemiddelde heel erg omlaag halen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Jij wint, mijn meeste op het eindrapport waren er 5 :'D
    JEEJ =3 haha ik ben ook 2 niveau's lager gegaan ;x Mijn duits sucks zo zwaar, die heeft mij naar beneden gehaalt, de rest waren 5jes en 1 vier.


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)JEEJ =3 haha ik ben ook 2 niveau's lager gegaan ;x Mijn duits sucks zo zwaar, die heeft mij naar beneden gehaalt, de rest waren 5jes en 1 vier.

    Ik ben er ook 2 naar beneden moeten gaan x'D maar een 5 is in mijn ogen wel goed [a]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik ben er ook 2 naar beneden moeten gaan x'D maar een 5 is in mijn ogen wel goed [a]
    Haha ja maar als het een 5.4 was is het wel kut want o,1 erbij en het was een 6 o.o


    when words fail, music speaks.

    Ik had een goed gevoel. Cijfers waren op et randje


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb volgens mij 2 onvoldoendes
    1 voor wiskunde
    en een voor Gym want ik doe nooit mee; x


    We can only learn to love by loving.