• Persoon zelf;
    Naam; Kim
    Leeftijd; 14
    Woonplaats; Utrecht, Nederland.
    Kort iets over mezelf; Goed, ik ben Kim en ben 14 jaar oud. Ik woon vlakbij Utrecht, zo'n 5 km er vandaan. Ik ben fan van onder andere Mika, Britney Spears, The Jonas Brothers en PINK. Mijn favorieten kleuren zijn roze, wit en zilver. Ik heb blond haar, lichtgroene ogen en ben tussen de 1.70 en 1.80 lang. Verder heb ik niet echt veel te melden, behalve dat ik deze site echt heel leuk vind.

    Stand Alones;
    -

    Lopende verhalen;

    Naam story: 'Tout le monde tiens de Paris.
    Taal: Nederlands/Frans
    Hoofdpersoon: Katherine Sally Lefèvre
    Soort Story: Romantiek, Historisch.
    Link: Klik!
    Katherine Sally Lefèvre is een knappe jonge vrouw die in Parijs woont. Ondanks haar grote familie en haar enorme rijkdom voelt ze zich vaak eenzaam. Katherine zoekt door haar eenzaamheid, vaak de wilde buitenlucht op. Lees in het verhaal, wat haar te wachten staat.

    ________________________

    Naam story: [HP]Beauxbatons Academy of Magic.
    Taal: Nederlands.
    Hoofdpersoon: Cierra Maria Lefèvre.
    Soort Story: Fantasy, Romantiek.
    Wie?: Harry Potter.
    Link: Klik!
    Cierra Maria Lefèvre is een mooi meisje van veertien jaar die aan haar vierde jaar op Beauxbatons begint. Madame Mallemour, het schoolhoofd van Beauxbatons vertelt dat de school dit jaar een bezoek zal brengen aan Zweinstein. Beauxbatons is niet de enige school die een bezoek komt brengen, want tegelijkertijd komt ook nog Klammfels op Zweinstein aan. Cierra ziet er tegen op, om naar Zweinstein te gaan. Ze heeft er echt geen zin in, maar het zal wel moeten. Van elke tovenaarsschool word een leerling gekozen die mee mag doen aan het Toverschool Toernooi. Tovenaars van Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels die oud genoeg zijn mogen hun namen in de Vuurbeker doen. Professor Perkamentus, het schoolhoofd van Zweinstein haalt uit eindelijk drie leerlingen uit de Vuurbeker. Één van Zweinstein, één van Beauxbatons en één van Klammfels. Maar dan gebeurd er iets onverwachts, er komen twee leerlingen uit voor Zweinstein.

    ________________________

    Afgeronde verhalen;
    NOG Geen.

    ________________________
    Vragen? Stel ze via een bericht hier onder of via een Privé Bericht!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 8:28 ]


    Proud.

    huh? :')
    wtf, dat was raar o.o
    Ik zag helemaal geen bericht staan :'DD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 13:10 ]


    All was well.

    - Bericht aangepast -


    Proud.