Oke goed ik zie de laatse tijd heeeeeeeeel veeel van die SpelShows met Beroemde sterren en die zijn super leuk,ik dacht dus waarom ga ik er geen 1 maken maar dan Zonder een bekende ster
hopelijk vinden jullie het niet erg ik ga proberen eht zo origineel mogelijk te doen
Mike Dwergstein heeft elke Show gekeken waar Sterren hun ware Liefde vinden gekeken,en is best Jaloers op de Sterren,Mike wil ook zijn ware Liefde vinden
Dus hij besluit een brief te schrijven aan Yalé (een programma dat ik uit me dikke duim heb gezogen omdat ik niks anders wist )
'Geachte Medewerker van Yalé
Ik ben Mike Dwergstein ,ik ben 19 jaar oud en ben op zoek naar de Liefde van m'n Leven
Ik heb al een paar vriendinnentjes gehad maar het ging niet zo Goed
Maar ben Enorm van de Show,die waar Sterren hun ware liefde Vind,en ik vroeg me af
Moet ik ook een beroemde Ster zijn om zo'n show te Krijgen?
Ik weet dat het mischien veel gevraagt is maar ik zou het heel Geweldig vinden als ik Ook zon show mocht
Met Vriendelijke groet
Mike Dwergstein'
10 dagen later krijgt Mike een antwoord
Ze vinden het een Goed idee,Maar hij moet zelf ook mee helpen de Meisjes te zoeken.
20 Meisjes,zoveel mogen er mee doen.
Mike kan haast niet wachten,zijn beste vriend Drew mag ook helpen uitkiezen
Nu alleen nog 20 deelneemsters
http://margaretdonnellan.files.wordpress.com/2008/11/orlando_bloom.jpg << zo ziet Mike er ongeveer uit
Nou je ziet het al 20 Unieke Meisjes
Allemaal anders,zo verschillend mogelijk dan heeft Mike een ruime keuze
Het liefs uit Nederland,mishcien 4 uitzonderingen uti een Anderland ofzo
Maarja dus ook Nederlandse achternamen he
Dus ik wil graag dta als jullie denken dat jullie Mike's ware zijn,dit even invullen
Wees Creatief,Verzin een persoange wie weet is zij de ware voor Mike
Je mag ook in PBtje sturen als je dat liever hebt
Naam:
Achternaam:
Leeftijd: *niet jonger dan 17*
Foto:
Karakter:
Reden waarom je mee doed:
Extra:
Weten Jullie een Naam voor de Show?:
-Tessa Molenwijk
-Simone van Pennetjes