• Wij wouden vrijdag naar de Maas maar het was vies weer dus gingen we niet. Vrijdag en zaterdag was ook vies weer dus konden we wéér niet. En nu, maandag, is het GODVERDOMME prachtig en ik heb ongelovelijk veel huiswerk ._. Jullie weten niet hoe erg ik school haat, ik heb het nooit leuk gevonden.
    Het is maar dat ik de stof nooit bij houd anders had ik nooit vrije tijd ._.
    Focking kut gedoe. Ik moet 6 sommen van wiskunde die echt lang zijn. -Stelling van Pythagoras ofzo- Daarbij een heel werkstuk en verslag maken, Duits leren -doe ik toch niet-, Geschiedenis leren -beetje doorkijken- en godveromme 3 paragraven van Natuurkunde ._. Oh, daar hoef ik er nog maar één van. EN OHJA, mijn lievelings vak : D FRANS. JEEJ. Godverdegodver... ik heb gewoon 2 SO's van Frans op donderdag .___. 1 van woordjes en zinnetjes die ik nog noooooit heb doorgekeken ;$ en spreekvaardigheid.
    -Vies woord- zooi. En ik moet nog douchen.... En nog vergeten: SO van Engels -leer ik nooit- en PW van Nederlands op vrijdag.

    Ik wil naar buiten : C

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 14:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    dat vind ik zielig voor je


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Omg. Stomme school.
    Ik heb er nu niet zoveel last van,
    heb proefwerkweek,
    maar normaal gezien heb ik tzelfde probleem ._.
    nog 6 weken, en dan heb ik examens en ben ik ervan af...


    TOMADDICT. <3

    Ahw, ocharme. Ik deel mee in je school-haat.


    Tanya is de beste.

    dan doe je het toch allemaal niet? Ik neem mijn boeken niet eens meer mee naar huis.


    Alis volat propriis

    Arme jij Ö
    Ik zit midden in mijn SE-week, heb ontzettend veel problemen met school, met daarbij dus ook nog eens ontzettend veel stress en alles.
    En ik ben vanmorgen pas begonnen met leren voor Duits en ik moet 2 hoofdstukken en het proefwerk is morgen al ;x - Dat is trouwens deel van mijn probleem.

    O ja, en ik ben hysterisch bezig omdat ik woensdag weer op gesprek mag met mijn mentor - ik had het lef om terug te mailen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    daar kon je toch eerder mee beginnen? toen het slecht weer was bijvoorbeeld?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Iedereen haat school.. 1 oplossing : Er op tijd aan beginnen.


    The only thing that's worse than one is none.

    Ga dan naar buiten eventjes.
    Anders kan je toch niet opletten en denk je enkel aan het mooie weer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pliena schreef:
    Ahw, ocharme. Ik deel mee in je school-haat.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Join the club, I hate it;)


    I don't bite, most of the time <3

    Arme jij C=
    Ik hoef nu helemaal niets voor school te doen want ik heb vakantie. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Tell me about it. Ik moet nog zoveel doen, en het is zulk lekker weer. Ik wil ook naar buiten!

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 16:30 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik moet ook leren- godzijdank neit zo veel als jij, maar goed- ik leef met je mee- school is echt mega irri- ze geven gwn teveel op- klootzakken-


    we were always meant to say goodbye.

    Ik ben al mijn schoolwerk kwijt omdat de pc was ontploft. Nu heb ik een nieuwe laptop, maar alles moet opnieuw gemaakt worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.