• Met mijn haar. ;x Zaterdag ga ik EINDELIJK naar de kapper en ik wil een keer wat anders, maar er moet niet teveel af want het is net weer een beetje lang. [mijn haar nu, let niet op de overbelichting& mijn kuthoofd& druk op volgende en dan nog een keer voor meer.] Ik dacht een schuine pony ofzo, maar dat staat mij niet denk ik. ;x

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 15:36 ]


    when words fail, music speaks.

    Een rechte pony kan ook, en volgens mij staat t je wél leuk :'D

    Schuine ponny en laagjes?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rechte pony lijkt me leuk voor jou!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien je haar eens een ander kleurtje geven? En ik denk dat je een pony eens moet proberen. Als je het nog nooit gedaan hebt, kun je niet weten of het je staat of niet. En ik denk eerlijk gezegd van wel ;x Maar jij moet natuurlijk zelf kiezen. Of misschien eens wat meer laagjes knippen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Misschien je haar eens een ander kleurtje geven? En ik denk dat je een pony eens moet proberen. Als je het nog nooit gedaan hebt, kun je niet weten of het je staat of niet. En ik denk eerlijk gezegd van wel ;x Maar jij moet natuurlijk zelf kiezen. Of misschien eens wat meer laagjes knippen?
    Ik doe sowieso laagjes. :'D en ik wou het ook 1 tint donkerder denk ik.


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    Schuine ponny en laagjes?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou niet verven dat moet je bij houden en dat is kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik zou niet verven dat moet je bij houden en dat is kut.
    Bij mij niet zo want als ik maar 1 tint donkerder doe, en mijn haar wat net uit mijn hoofd komt -omg wat klinkt dat raar- is best donker.


    when words fail, music speaks.

    http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2009/04/katy-perry-july08-nc1.jpg

    http://saintbarry.files.wordpress.com/2009/09/katy_perry809170031.jpg

    die modellen vind ik leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar ik vind het zo leuheuk =[


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Maar ik vind het zo leuheuk =[
    Wat niet?


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Wat niet?
    ]
    ;x IK VIND JE HAAR JUIST LEUK
    :D


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)]
    ;x IK VIND JE HAAR JUIST LEUK
    :D
    Ooh zo haha. Mijn haar is echt verkut hoor, het moet weer in model. (cat) Haha weetje ik denk dat ik krullen ga krijgen ;x

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 15:45 ]


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Ooh zo haha. Mijn haar is echt verkut hoor, het moet weer in model. (cat) Haha weetje ik denk dat ik krullen ga krijgen ;x


    Krullen zijn leuk
    Sjinees van me =]


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    Krullen zijn leuk
    Sjinees van me =]
    Jahe xd Maar sjinezen hebben geen krullen. ;o


    when words fail, music speaks.