• Een paar dagen geleden zijn er foto’s op het internet gekomen van Yu. Enkele foto’s waar hij een ramgaar hoofd had –van het blowen, duidelijk- en een foto waar hij aan een waterpijp rookt. Gelijk vliegen er allemaal discussies het internet over dat hij helemaal niet goed bezig is en dat hij drugsverslaafd is etc. Omdat hij een paar keer op een foto is gespot, is hij gelijk drugsverslaafd. Klinkt eigenlijk ontzettend onlogisch en ik snap diegene die dat geloven echt niet.

    Veel Cinema Bizarre fans –lees, niet allemaal- zijn doordrenkt van arrogantie en verheffen zich graag boven de Tokio Hotel fans, omdat zij zogezegd beter zijn als die massahysterie. Maar stiekem en indirect gaat iedereen nu op dezelfde tour en word het alleen maar erger.

    Als jullie willen dat die jongens over een paar maanden net zoveel gezeik hebben als de jongen van Tokio Hotel, dan moet iedereen vooral zo doorgaan. Ik ben hier gefrustreerd over, omdat ik het de jongens niet gun.

    Nogmaals, zo gaat dat gewoon in de jongeren scene in Duitsland. En vooral in dat stadsdeel van Berlijn. Af en toe een jointje, daar ga je niet kapot aan. Je gaat er niet dood aan. De manier op hoe Yu het nuttigt tenminste, dus ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt :\

    En voor de mensen die nu reacties gaan geven. ‘Ik snap niet waar jij je druk om maakt.’ Ik maak me niet druk, ik maak me zorgen en ik gun ze een fatsoenlijke toekomst, zonder achterlijke fans.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:11 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Striflicious schreef:
    (...)
    Whaha, je bent gewoon overtuigend! XD


    Dat is waar!

    SILBERMOND :X


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    i did not know [is geen uberfan ofzo dus ik spit niet alle roddels af... doe ik zoiezo niet maarja ik lees dit toevallih xD]
    maar waterpijp is veat =D [yeah sorry hoor maar ik vind van wel (A) maar ik doe alleen met smaakjes niet met wiet ofzo xD]
    mja als hij dat doet moet hij weten.... er zijn zoveel mensen die dat doen.... -staat er niet meer van te kijken-

    zo dat moest ik even kwijt ^-^


    A Noble was Born in Chaos

    Je hebt gelijk,
    en het is hun leven toch? :/


    Imperfection Is Beautiful

    Amen, helemaal gelijk heb je! _O_

    Courageous schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is amen :')


    Never say you're happy, when your eyes still cry.