• Een paar dagen geleden zijn er foto’s op het internet gekomen van Yu. Enkele foto’s waar hij een ramgaar hoofd had –van het blowen, duidelijk- en een foto waar hij aan een waterpijp rookt. Gelijk vliegen er allemaal discussies het internet over dat hij helemaal niet goed bezig is en dat hij drugsverslaafd is etc. Omdat hij een paar keer op een foto is gespot, is hij gelijk drugsverslaafd. Klinkt eigenlijk ontzettend onlogisch en ik snap diegene die dat geloven echt niet.

    Veel Cinema Bizarre fans –lees, niet allemaal- zijn doordrenkt van arrogantie en verheffen zich graag boven de Tokio Hotel fans, omdat zij zogezegd beter zijn als die massahysterie. Maar stiekem en indirect gaat iedereen nu op dezelfde tour en word het alleen maar erger.

    Als jullie willen dat die jongens over een paar maanden net zoveel gezeik hebben als de jongen van Tokio Hotel, dan moet iedereen vooral zo doorgaan. Ik ben hier gefrustreerd over, omdat ik het de jongens niet gun.

    Nogmaals, zo gaat dat gewoon in de jongeren scene in Duitsland. En vooral in dat stadsdeel van Berlijn. Af en toe een jointje, daar ga je niet kapot aan. Je gaat er niet dood aan. De manier op hoe Yu het nuttigt tenminste, dus ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt :\

    En voor de mensen die nu reacties gaan geven. ‘Ik snap niet waar jij je druk om maakt.’ Ik maak me niet druk, ik maak me zorgen en ik gun ze een fatsoenlijke toekomst, zonder achterlijke fans.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:11 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bumblebee schreef:
    Ook al beweren mensen van niet, je kan altijd verslaafd geraken aan drugs, maakt niet uit hoe weinig je het gebruikt. Dus ik begrijp wel waarom die fans zich druk maken.
    Er is nooit wetenschappelijk bewezen dat het niet verslavend is, natuurlijk is het dat zeker dat weet iedereen. Maar van 1 joint ga je niet dood :'DD. En mensen vergeten vaak dat je niet persee drugs in een waterpijp hoeft te doen. Wie weet ziet er wel fruittabak in, wat overigens in de cocktailbars in Berlijn heel erg in is.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik las het topic, inderdaad.
    En al zou hij wél drugsverslaafd zijn, het is nog altijd zijn keuze. Al die ophef, djeez. Die fans gaan zich er druk om maken, terwijl zij het niet bepalen. --'
    Nja, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. ^^


    -

    Sentiment schreef:
    Ik vind het gewoon niet fijn dat hij blowt, omdat ik mijn beste vriend erdoor ben kwijt geraakt. Ik heb hem zien veranderen, zijn toekomst weg zien gooien zonder er iets aan te kunnen doen, en dat doet zo'n pijn.
    Ja dat snap ik. Maar Yu heeft verschillende mensen om zich heen die hem heel er nauwkeurig in de gaten houden. Die hem geen extra stap in de verkeerde richting zouden laten zetten. En daarbij, een mens maakt zijn eigen keuzes, kiest iemand ervoor zich in de afgrond te storten, dan is dat, hoe erg het soms ook is, nog steeds de eigen keuze van die persoon. En het spijt me van je vriend (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    _O_

    Holly schreef:
    Helemaal mee eens!

    Ik kan het best wel begrijpen dat hij drugs gebruikt. Hij zal toch al zijn stress kwijt moeten. Als hij het maar goed in de hand houd. En ik vind het ook stom, dat als hij eens wat doet, dat er meteen een heel probleem van word gemaakt en het in allerlei tijdschriften komt. Alsof hij zelf geen privé leven meer heeft. Maarja, dat is dus mijn mening.

    Prodigy schreef:
    _O_


    Tanya is de beste.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik. Maar Yu heeft verschillende mensen om zich heen die hem heel er nauwkeurig in de gaten houden. Die hem geen extra stap in de verkeerde richting zouden laten zetten. En daarbij, een mens maakt zijn eigen keuzes, kiest iemand ervoor zich in de afgrond te storten, dan is dat, hoe erg het soms ook is, nog steeds de eigen keuze van die persoon. En het spijt me van je vriend (flower)


    Je hebt wel gelijk, gelukkig heeft hij die mensen om zich heen. Dus het zal zo'n vaart wel niet lopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KirstenSnaps schreef:
    Sorry als ik misschien zo kattig/betweterig overkom. Maar ik wil alleen het beste voor deze jongens omdat ze het gewoon verdient hebben. Allemaal stuk voor stuk en daar horen idioten aanhangers naar mijn idee echt niet tussen.

    En nu scheer ik zeker niet iedereen over een kam. Maar de fans weten zelf denk ik wel wat ik bedoel en wie ik bedoel.


    je komt niet kattig over hoor ;)
    het is gewoon zo ;)

    Dat is ja ook zo met tokio hotel
    Dan nemen ze iemand mee na huis en dat is het gelijk ook hun vriendin ofso
    En nu Yu met Vannesa heeft, gaan ze ook gelijk op haar zitten zeuren en zo

    Ik zou zeggen; Als yu af en toe een jointje wil roken, Laat hem tog !


    I solemny swear i am up to no good

    Jij hebt egt zo zwaar gelijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk dat Yu nooit verslaafd zult raken.Hij is een verstandige jongen.Ik maak me geen zorgen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Daar hebben wij het net over gehad en ik sluit me (again) bij jou aan. :Y)


    -

    Ik eerst had ik wel iets van 'Whoo waar is die gast nu mee bezig?!' maar nu heb ik iets van 'Nicht Mein Problem' (Silbermond (A)) Dus ja kan me niet schelen wat ze zeggen en doen. Strify is het belangrijkste om info over te weten :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Ik eerst had ik wel iets van 'Whoo waar is die gast nu mee bezig?!' maar nu heb ik iets van 'Nicht Mein Problem' (Silbermond (A)) Dus ja kan me niet schelen wat ze zeggen en doen. Strify is het belangrijkste om info over te weten :'D
    Jij met je Silbermond :'DDD. Ghehe fijn dat er toch meer mensen het met me eens zijn dan dat ik in eerste instantie dacht \o/ *cheer*


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jij met je Silbermond :'DDD. Ghehe fijn dat er toch meer mensen het met me eens zijn dan dat ik in eerste instantie dacht \o/ *cheer*

    Whaha, je bent gewoon overtuigend! XD


    -