• Ik word er echt helemaal gek van, ik kan gewoon niet kiezen waar ik heen wil met een van die schoolreizen. We mogen namelijk kiezen uit Snowcamp, Barcelona, Parijs en Praag. Maar ik weet dus echt niet waar ik heen wil Ö

    -Snowcamp: Daar gaan mijn beste vriendinnen heen en dat zou dus eigenlijk wel al gezellig worden. Alleen ik hou niet van kou en al helemaal niet van skiën... Misschien in snowboarden wel leuk.

    -Barcelona: Is op zich wel leuk, maar dan zit ik de hele tijd opgescheept met Eefke en dan word ik echt gek Ö

    -Parijs: Daar gaat niemand die ik ken heen, en dan ben ik dus maar lonely. Heb ik sowieso niet zoveel zin in...

    -Praag: Daar gaan wel wat mensen heen die ik ken, maar niet zo van echt 'wauw' en dan hang ik er maar een beetje bij. En ik wil dus wel gezelschap.

    En nee, ik kan niet hier blijven, want dan ben ik nog meer alleen, want dan is iedereen weg en krijgen de mensen die hier blijven een opdracht...

    Edit:
    Ik ga naar Praag, samen met Amanda n_n

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 22:21 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    doe dan snowcamp
    misschien is snowboarden idd wel leuk!
    misschien valt de kou ook mee. je bent dan toch bezig ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    euhm. Ik denk dat snowcamp dan wel by je past.. Als snowboarden je leukt lijkt. maar het is natuurlijk je eigen keuze (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Snowcamp, misschien leer je snowboarden en als het tegen valt kun je altijd nog sneeuwballen gooien. Thja mijn keuze zou snel gemaakt zijn, ik ben nogal sportief ingestelt namelijk.


    -

    Ik zou toch voor Barcelona kiezen. Als jij sneeuw en kou niet leuk vind, doe het dan niet alleen voor je vriendinnen, maar voor jezelf!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Snowcamp: Snowboarden is heel leuk. Ik heb het vorige week gedaan. En als het met vriendinnen is, wordt het sowieso heel leuk!

    - Barcelona: Lekker warm weer, ver land, gezellige winkels en restaurantjes,... Misschien wordt Eefke wel gekker van jou?

    - Parijs: Is echt een geweldige stad, alleen moet je dat met vrienden doen anders is het niet leuk. (Ben er 2 keer geweest, met vrienden van school en met ouders, dus ik weet wel wat het is)

    - Praag: Nog nooit geweest maar echt heel mooie stad volgens mijn leerkracht en dan heb je de kans die mensen wat beter te leren kennen.

    Ik zou als ik jou was, voor Praag of Snowcamp kiezen. Hopelijk kan je hier wat mee. ^^

    Ghehehe daar ben ik lekker allemaal al geweest maar...Doe snowcamp of Barcelona. Snowboarden is best leuk en Barcelona is best mooi en het is er lekker weer enzo;D. Praag is echt heel saai, Parijs is ook wel leuk ;D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 16:05 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Snowcamp, maak er 't beste van, en ik denk wel dat je het leuk zult vinden. Dik inpakken, (cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 16:06 ]

    Praag is stom dus niet doen. Ik zou persoonlijk voor Barcelona of Parijs gaan maarja. Jij liever niet dus ga dan maar voor Snowcamp. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Barcelona is echt een hele mooie stad x,x
    maar als ik jou zo hoor, zou ik voor t Snowcamp gaan x,x
    Gewoon dikke truien mee en die shit, en wat rollebollen in de sneeuw.
    En vooral, Mij meenemen :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Barcelona is echt een hele mooie stad x,x
    maar als ik jou zo hoor, zou ik voor t Snowcamp gaan x,x
    Gewoon dikke truien mee en die shit, en wat rollebollen in de sneeuw.
    En vooral, Mij meenemen :Y)

    Ik neem je wel mee in mijn bagage n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Ik neem je wel mee in mijn bagage n_n

    (dance)

    Snowcamp :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    snowcamp dan :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Musicbeats schreef:
    Snowcamp :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Snowcamp, zeker weten =]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo