• Wil ik weten op wie jullie verliefd zijn:Y)
    Hoe heet hij/zij, Hoe ziet hij/zij eruit, hoe is hij/zij?

    Ik zelf ben verliefd op een jongen, J en hij is echt superlief en knap. En hij kan gitaar spelen en zingen en is best klein. En hij is russisch (net zoals ik) en grappig. En hij is egt super sgattig. Verder heeft hij bruin haar en bruine ogen:9~

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 23:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ach, wat lief:Y)
    Ga je hem vertellen wat je voor hem voelt?

    Ja, hij weet dat, ik heb ondertussen al 3 maand met hem samen, en elke dag heb k verliefder en verliefder op hem. xD
    ^^


    Your Butt is Mine!

    Destroyed schreef:
    (...)Ik wil ook niet verliefd zijn hoor. Eerst ben je vrolijk, je voelt je de vrolijkste persoon op aarde. Maar als je begint te beseffen dat het niets kan worden, dat het gewoon niet mag of kan. Dan verwoest het je en brokkelt je hart stilletjes aan af. Echt waar, ik háát verliefd zijn ;__;


    Dat is wel kut ja..

    Zelf is dat mij maar 1x overkomen maar ik vond die jongen toen al minder leuk dan eerst dus zo erg was dat niet..

    Maar het is wel kut als je idd erg verliefd ben op een jongen en dan achter kom dat het niet kan worden..

    Maar toch hou ik van verliefd zijn xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Dat is wel kut ja..

    Zelf is dat mij maar 1x overkomen maar ik vond die jongen toen al minder leuk dan eerst dus zo erg was dat niet..

    Maar het is wel kut als je idd erg verliefd ben op een jongen en dan achter kom dat het niet kan worden..

    Maar toch hou ik van verliefd zijn xD
    Ik niet :')


    Only losers can act the way you do

    Ohja, die van mij heeft vieze ogen o.o


    Only losers can act the way you do

    ik probeer net een player te vergeten x)


    live your own life

    Destroyed schreef:
    Ohja, die van mij heeft vieze ogen o.o


    Hoezo heeft hij vieze ogen? xD
    Ik wist niet dat ogen vies konden zijn xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben ook verliefd. Maar hij heeft al een vriendin, en ik zie ze elke dag in de pauze zoenen, wat nogal hard aankomt. Damn, ben ik eens verliefd. --' Anyway, hij heet Nick.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik ben ook verliefd. Maar hij heeft al een vriendin, en ik zie ze elke dag in de pauze zoenen, wat nogal hard aankomt. Damn, ben ik eens verliefd. --' Anyway, hij heet Nick.

    dat lijkt me best wel kut..=3

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Hoezo heeft hij vieze ogen? xD
    Ik wist niet dat ogen vies konden zijn xD
    Toch wel. Eigenlijk is hij niet knap maar hij is een soort van onhandig waardoor ik hem schattig vind. Maar ik vind hem gewoon altijd, mooi, schattig en sexy omdat ik smoorverliefd op hem ben. Zijn ogen puilen uit als hij moe is, vooraan merk je dat niet hard op maar langs de zijkant wel (als hij moe is, anders is dat niet) Een vriendin van mij zegt dat het lijkt alsof zijn linkeroog een glazen oog is, dat het lijkt alsof je erdoor kunt zien. Ze overdrijft. Zijn ogen zijn gewoon vuil, die zien nogal geel, meestal. Niet echt géél maar gewoon, vuil. Zo vuil nu ook weer niet. Gemiddeld vuil :'DD En door die vieze kleur (dus wat normaal wit zou zijn) lijkt dat als je heel goed kijkt, alsof dat een beetje weerspiegelt, en daardoor lijkt dat van glas. Niet echt hard ofzo. :'DD

    Weet je hoe moeilijk dat is om uit te leggen dat zijn ogen niet mooi zijn maar ook niet afschuwelijk :')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 22:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Hij heeft bruin met blond haar, perfecte glimlach, perfect gezicht, babyvet, is 21 jaar oud en de leadsinger van Cinema Bizarre.

    Kan het nog triester!? Ik ben erg =.=


    -

    Rush schreef:
    Ik ben ook verliefd. Maar hij heeft al een vriendin, en ik zie ze elke dag in de pauze zoenen, wat nogal hard aankomt. Damn, ben ik eens verliefd. --' Anyway, hij heet Nick.


    Ik ken dat ook. Ik was een keer verliefd op een jongen voor 1 jaar lang. Ik dacht dat hij mij leuk vond want hij deed best klef enzo tegen mij en mijn vriendinnen zeiden telkens dat hij mij leuk vond enzo en hij glimlachte vaak naar mij en toen had hij plots een vriendin >.< En toen moest ik in de pauze kijken hoe ze elkaar knuffelde en zoende..dat voelde best kut xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lijkt op die van mij XD
    J, bruine ogen, bruin haar, te lang voor mij en suprgrappig x'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 23:09 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rush schreef:
    Ik ben ook verliefd. Maar hij heeft al een vriendin, en ik zie ze elke dag in de pauze zoenen, wat nogal hard aankomt. Damn, ben ik eens verliefd. --' Anyway, hij heet Nick.

    Hmm komt mij bekend voor.. (behalve die naam dan)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben verliefd op B, hij heft bruine ogen, wit/zwart/bruin haar, flapoortjes, en is niet klein, maar ook niet groot. Hij is superlief, maar af en toe wel heel ondeugend. :] Ohja, en hij is altijd blij om me te zien, en dat merk je ook wel aan z'n achterkant.
    Probeer maar eens te raden over wat/wie ik het heb ;d

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 23:11 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    Ik ben verliefd op B, hij heft bruine ogen, wit/zwart/bruin haar, flapoortjes, en is niet klein, maar ook niet groot. Hij is superlief, maar af en toe wel heel ondeugend. :] Ohja, en hij is altijd blij om me te zien, en dat merk je ook wel aan z'n achterkant.
    Probeer maar eens te raden over wat/wie ik het heb ;d


    Zeker je hond? xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.