• Wil ik weten op wie jullie verliefd zijn:Y)
    Hoe heet hij/zij, Hoe ziet hij/zij eruit, hoe is hij/zij?

    Ik zelf ben verliefd op een jongen, J en hij is echt superlief en knap. En hij kan gitaar spelen en zingen en is best klein. En hij is russisch (net zoals ik) en grappig. En hij is egt super sgattig. Verder heeft hij bruin haar en bruine ogen:9~

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 23:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik heb ook dwarsfluit gespeeld, nu doe ik dat neit meer x'D
    Er is niets mis met dwarsfluit maar hem zie ik dat gewoon niet doen. Waar heb je trouwens dwarsfluit gespeeld? ;D


    Only losers can act the way you do

    Whipple schreef:
    (...)
    wat is een plectrum? =3
    maar wel een 'leuke' manier om elkaar te leren kennen =3


    Dat is zo'n plastic dingetje waarmee je gitaar kan spelen..
    Je hebt het niet nodig om gitaar te kunnen spelen maar het is wel makkelijker om te spelen..
    En nou kan ik niet wachten tot maandag, want dan zie ik hem weer in het daltonuur ^^
    Alleen weet hij mijn naam niet eens volgens mij xD
    Maar goed, ik ga indruk op hem maken, door voor het eerst te gaan 'optreden' met mijn gitaar op school met open podium ^^

    Maar dat duurt nog 2 maanden >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Destroyed schreef:
    (...)Er is niets mis met dwarsfluit maar hem zie ik dat gewoon niet doen. Waar heb je trouwens dwarsfluit gespeeld? ;D

    uuh... niet op de muziekschool, maar gewoon bij die leraar thuis. Hij is wel aardig :'D

    maar ik wou dat gewoon even melden, bedoelde er verder niets mee eigenlijk.=3
    maar ik snap je wel hoor :'D

    Ik be verlieft op een jongen hij heeft bruin blond lang haar, (zoals dat van Justin Bieber) hij heeft mooie bruine ogen en is ouder dan mij (twee jaar) hij is dus ook iets groter dan mij. Hij is zo leuk, hij heeft veel humor en kan ook serieus zijn.


    Art is never finished, just forgotten.

    ItGirl schreef:
    Ik be verlieft op een jongen hij heeft bruin blond lang haar, (zoals dat van Justin Bieber) hij heeft mooie bruine ogen en is ouder dan mij (twee jaar) hij is dus ook iets groter dan mij. Hij is zo leuk, hij heeft veel humor en kan ook serieus zijn.


    Hij lijkt op mijn crush alleen heeft die van mij bruin haar ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Fragile schreef:
    Ik ben niet verliefd op dit moment.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn vriendje is 19, mooi bruinblond lang haar, groengrijze ogen. En hij is lang, 1m95 en mager. Met geweldige armspieren.
    En hij is geweldig lief voor mij. En grappig, hij kan echt droge opmerkingen maken. Hij is er altijd voor mij, ik kan altijd met hem praten over alles. En hij kan ook nog goed zingen.
    En nu ga ik stoppen, anders blijf ik doorgaan (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 21:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben verliefd, maar ik wil het niet zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben verliefd, op de liefste jongen die ik ken.
    Hij is knap, speelt ook gitaar, en hij is groot ^^
    Hij is nu 18 jaar, en wordt binnen een maand 19! Hij heeft de mooiste ogen die ik ooit al gezien heb.! Hij laat mij telkens speciaal voelen., Hij maakt mij aan het lachen, hij is er altijd voor mij. Ik kan niet meer zonder hem, dat is duidelijk, en al de tijd dat hij niet bij mij is, mis ik hem verschrikkelijk. Echt, ik tel de dagen af wanneer ik hem zie.!!
    Ik Hou van hem,


    Your Butt is Mine!

    consience schreef:
    Ik ben verliefd, maar ik wil het niet zijn.


    Waarom wil je niet verliefd zijn?
    Ik vind verliefd zijn juist leuk ^^
    Je bent de hele tijd vrolijk en zo:D

    Hoe is hij/zij en hoe ziet hij/zij eruit?:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    werd ik maar weer eens verliefd..


    It's heavy but you are not the only one

    xSKITT schreef:
    Ik ben verliefd, op de liefste jongen die ik ken.
    Hij is knap, speelt ook gitaar, en hij is groot ^^
    Hij is nu 18 jaar, en wordt binnen een maand 19! Hij heeft de mooiste ogen die ik ooit al gezien heb.! Hij laat mij telkens speciaal voelen., Hij maakt mij aan het lachen, hij is er altijd voor mij. Ik kan niet meer zonder hem, dat is duidelijk, en al de tijd dat hij niet bij mij is, mis ik hem verschrikkelijk. Echt, ik tel de dagen af wanneer ik hem zie.!!
    Ik Hou van hem,


    Ach, wat lief:Y)
    Ga je hem vertellen wat je voor hem voelt?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ach, wat lief:Y)
    Ga je hem vertellen wat je voor hem voelt?

    volgens mij is het haar vriend al ;x


    -

    Genius schreef:
    (...)
    volgens mij is het haar vriend al ;x


    Oh, wat ben ik toch dom xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Waarom wil je niet verliefd zijn?
    Ik vind verliefd zijn juist leuk ^^
    Je bent de hele tijd vrolijk en zo:D

    Hoe is hij/zij en hoe ziet hij/zij eruit?:Y)
    Ik wil ook niet verliefd zijn hoor. Eerst ben je vrolijk, je voelt je de vrolijkste persoon op aarde. Maar als je begint te beseffen dat het niets kan worden, dat het gewoon niet mag of kan. Dan verwoest het je en brokkelt je hart stilletjes aan af. Echt waar, ik háát verliefd zijn ;__;


    Only losers can act the way you do