• Wil ik weten op wie jullie verliefd zijn:Y)
    Hoe heet hij/zij, Hoe ziet hij/zij eruit, hoe is hij/zij?

    Ik zelf ben verliefd op een jongen, J en hij is echt superlief en knap. En hij kan gitaar spelen en zingen en is best klein. En hij is russisch (net zoals ik) en grappig. En hij is egt super sgattig. Verder heeft hij bruin haar en bruine ogen:9~

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 23:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    CHANELCHIC schreef:
    Ik ben ook superverliefd!
    Hij heeft nu zwart haar en volgens mij grijs blauwe ogen en hij speelt echt super gaaf gitaar! Acoustisch en Electrisch! (:

    :9~


    -zucht-


    Hij klinkt wel gaaf;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Im in love to!
    Hij heeft half lang bruin haar. Bruine ogen. en een sikje<3
    Hij speelt gitaar, hij is een kop groter dan ik.
    En hij is super schattig, super lief super zorgzaam.
    echt mijn schatje:Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    SoundSoldier schreef:
    Im in love to!
    Hij heeft half lang bruin haar. Bruine ogen. en een sikje<3
    Hij speelt gitaar, hij is een kop groter dan ik.
    En hij is super schattig, super lief super zorgzaam.
    echt mijn schatje:Y)


    Hij klinkt wel leuk maar ik knap af van sikjes xD
    Sikjes, snorren, baarden, dikke wenkbrauwen, ik vind het allemaal vies xD
    Nouja, een sikje valt wel mee. Weet hij dat je verliefd op hem bent?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben zoooo verliefd.
    Hij is mooi bruin
    prachtig vanbinnen
    en vanbuiten
    toch prachtig
    zo'n chocoladetruffel :3


    Let's do this poo

    Ik was verliefd, geen idee of ik het nog ben. Waarschijnlijk wel, want na 2 jaar gaat dat niet zo plots over zijn. Hij is 18, niet zo heel groot, heel sterk. Bruin haar, bruine oogjes en zó lief. Hij drumt. En hij zit in Leuven op kot --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahah, ik ben wel verliefd op meerdere mensen eigenlijk. Niet dat wat boeit maar crap. Uhm.

    ·Een jongen van 20, dat weet hij ook, berijkbaar, maar woont in Duitsland. Dus dat word al nee :'D.

    ·Een jongen van 19, weet hij ook, onberijkbaar omdat hij een vriendin heeft en zijn moeder een soort van beroemd is x.x en hij ook in Duitsland woond. Ghehe oja hij lijkt op Legalos, dus niet op Orlando Bloom, maar op zijn rol in LOTR want Orlande dinges is niet knap vind ik:X. Hij heeft lange blonde haren, bijna net zo lang als mij -zwijmel- hij heeft grijs blauwe ogen. Zingt, drumt, speelt saxofoon (beetje) en hij doet aan oosterse vecht en meditatie sporten.

    -heeft wat met Duitsers-

    ·Een meisje van 25, wat no way ever gaat gebeuren :'D, dus dat zet ik maar gewoon heel verstandig uit mijn hoofd. Ze heeft lange zwarte haren en hele aparte ogen. Groen,blauw, bruin. Een aanstekelijke glimlach en een prachtig gezicht.


    Eigenlijk doe ik ook nooit mijn best om niet verliefd te worden. Ik bedoel, mij boeit het niet of ik op meerdere mensen tegelijk verliefd ben. Ik hou wel van dat gevoel.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 20:48 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    hij heet Sjonnie
    is 2348457540550 jaar oud
    hij heeft veel puisten-lekker met van die witte puntjes erop- hij peutert altijd in zun neus en hij draagt een bril net zoals harry potter. Hij wast zijn haar 1x in 2 maanden en hij kamt ze altijd netjes strak naar achteren. xD

    -grapje-

    nee ik ben niet verliefd :Y)

    Whipple schreef:
    hij heet Sjonnie
    is 2348457540550 jaar oud
    hij heeft veel puisten-lekker met van die witte puntjes erop- hij peutert altijd in zun neus en hij draagt een bril net zoals harry potter. Hij wast zijn haar 1x in 2 maanden en hij kamt ze altijd netjes strak naar achteren. xD

    -grapje-

    nee ik ben niet verliefd :Y)


    Sexy:9~


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Sexy:9~

    jaa he, ik viel er meteen als een tomaat voor x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa he, ik viel er meteen als een tomaat voor x'D


    Ik wist niet dat tomaten op sjonnie's vielen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat tomaten op sjonnie's vielen xD

    hoe heet jouw knapperd eigenlijk? =3

    Hm.... Bas <3 hij is 15 jaar, heeft donkerblond haar en puppybruine ogen <3 verder heeft hij op het gymnasium gezeten en zit nu bij me in de klas <3 oh, en hij is 1.85 ofzo :'D


    Underdog, just look at the mess you made.

    Bill Kaulitz(flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mier, die van jou klinkt leuker dan die van mij :9~


    -

    Genius schreef:
    Mier, die van jou klinkt leuker dan die van mij :9~

    jaaa. *wenkbrauwwiebel*
    die van mij is gewoon een dikke hottie :9~ x'D