Hahah, ik ben wel verliefd op meerdere mensen eigenlijk. Niet dat wat boeit maar crap. Uhm.
·Een jongen van 20, dat weet hij ook, berijkbaar, maar woont in Duitsland. Dus dat word al nee :'D.
·Een jongen van 19, weet hij ook, onberijkbaar omdat hij een vriendin heeft en zijn moeder een soort van beroemd is x.x en hij ook in Duitsland woond. Ghehe oja hij lijkt op Legalos, dus niet op Orlando Bloom, maar op zijn rol in LOTR want Orlande dinges is niet knap vind ik:X. Hij heeft lange blonde haren, bijna net zo lang als mij -zwijmel- hij heeft grijs blauwe ogen. Zingt, drumt, speelt saxofoon (beetje) en hij doet aan oosterse vecht en meditatie sporten.
-heeft wat met Duitsers-
·Een meisje van 25, wat no way ever gaat gebeuren :'D, dus dat zet ik maar gewoon heel verstandig uit mijn hoofd. Ze heeft lange zwarte haren en hele aparte ogen. Groen,blauw, bruin. Een aanstekelijke glimlach en een prachtig gezicht.
Eigenlijk doe ik ook nooit mijn best om niet verliefd te worden. Ik bedoel, mij boeit het niet of ik op meerdere mensen tegelijk verliefd ben. Ik hou wel van dat gevoel.
[ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 20:48 ]
Wie du mir, so ich dir.