• Ik zou wel eens willen weten hoe jou droomjongen eruit ziet. En daarmee bedoel ik niet alleen het uiterlijk. Dus ook zijn karakter. Je mag hem helemaal zelf samenstellen, dus hij moet niet bestaan

    Een tijdje geleden had ik mijn droomjongen samengesteld, nu ben ik voor de eerste keer en die gast heeft bijna geen één ding van dat die 'droomjongen' heeft. Dus ben ik tot een hele andere conclusie gekomen;

    Mijn droomjongen is een verzorgde jongen met humor. Zijn kledingstijl moet leuk zijn. Ook is hij zorgzaam, behulpzaam en lief. Ik ben erachter gekomen dat ik op muzikale types val. Zijn haarkleur is donker en hij heeft een leuke lach. Het is geen macho die wilt stoer doen en durft zichzelf en zijn eigen menig te tonen. Ohja, hij mag niet roken.

    Oftewel:

    Mijn droomjongen is een verzorgde, lieve jongen die niet rookt waarbij ik tot rust kom en waar ik me heel erg tot aangetrokken voel.

    En nu jullie (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 22:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat weet ik echt niet. Ik zie het vanzelf wel. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zal eht je vertellen wanneer ik hem ontmoet heb :3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn droomjongen is een jongen met wie je uren over niets kunt praten, maar tegelijkertijd ook hele serieuze gesprekken kunt hebben. Hij is betrouwbaar, lief en je kunt altijd je verhaal bij hem kwijt. & de tijd samen moet gewoon geweldig zijn!
    Het uiterlijk maakt me verder niet zo veel uit, maar ik val altijd op langharige jongens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn droomjongen is momenteel an asshole ;x.
    Ik dacht dat het mijn droomjongen was, heb ik me goed vergist ;x


    -

    Mijn droomjongen is een lieve jongen met humor waarbij ik mezelf kan zijn en tot rust kan komen. Je kan met hem uren praten over onnozele dingen maar je kan ook sirieus met hem praten. Verder moet hij geen macho type zijn die stoer probeert de doen bij zijn vrienden. Ook moet hij een leuke kledingstijl hebben. En hij moet klein zijn want ik ben zelf ook klein

    Wat me opvalt is dat jou droomjongen veel op mijn droomjongen lijkt. Ik had pas nog verkering met een jongen die erg muzikaal is en nou ben ik weer verliefd op een jongen die klein is en gitaar/drum/piano speelt en zingt. En hij heeft ook een donkerhaarkleur..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 18:47 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb niets te doen, dus ik ga hem beschrijven zoals ik hem nu voor me zie.

    Uiterlijk:
    -Donker haar
    -Kin piercing
    -Blanke tot beetje donkere huidskleur(zoals Taylor Lautner)
    -Lang rond de 1,80
    -licht gespierd

    Innerlijk:
    -Lief
    -Spontaan
    -Grappig
    -Beetje Badboy, maar voor mij erg lief
    -Goed kunnen luisteren
    -Muziekliefhebber
    -Slim maar niet te

    Bonuspunten:
    -Hij lekker ruikt.
    -Hij weet waar ik van hou.
    -Hij meegaat naar concerten.
    -Scooterrijbewijs of echt rijbewijs heeft.
    -Hij niet bij mij op school zit.
    -Met mijn vriendinnen kunnen omgaan.
    -Goed overweg kunnen met mijn Protector.
    -Hij er modieus uitziet


    Kevin is bijna perfect, hij kan niet overweg met mijn Protector, hij wilt niet mee naar concerten en hij zit op dezelfde school.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 18:51 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pfff hij moet een leuke kledingstijl hebben, een leuke stem om naar te luisteren. Een piercing hebben want daar kick ik op :9~ Ennuh niet al te groot want ik ben nogal mini.

    Qua innerlijk moet ie me aan het lachen kunnen maken, betrouwbaar zijn en geduld met me hebben (nerd) Oh hij moet ook lief zijn enzo.

    En stiekem weet ik over wie ik het nu heb :9~


    -

    Dat is simpel, Cas.
    Mijn vriendje.
    (A)


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Pfff hij moet een leuke kledingstijl hebben, een leuke stem om naar te luisteren. Een piercing hebben want daar kick ik op :9~ Ennuh niet al te groot want ik ben nogal mini.

    Qua innerlijk moet ie me aan het lachen kunnen maken, betrouwbaar zijn en geduld met me hebben (nerd) Oh hij moet ook lief zijn enzo.

    En stiekem weet ik over wie ik het nu heb :9~
    Stiekem weet ik ook over wie ik het heb met die eerste beschrijving (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Stiekem weet ik ook over wie ik het heb met die eerste beschrijving (nerd)

    handig toch :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    handig toch :9~
    Inderdaad :9~


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Inderdaad :9~

    dan hebben wij onze droomjongen ontmoet :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    dan hebben wij onze droomjongen ontmoet :9~
    Spijtig genoeg wel ;__; -haat verliefd zijn-


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Spijtig genoeg wel ;__; -haat verliefd zijn-

    ik vind verliefd zijn wel leuk :9~ als het wederzijds is en je dat weet dan.


    -

    Genius schreef:
    Pfff hij moet een leuke kledingstijl hebben, een leuke stem om naar te luisteren. Een piercing hebben want daar kick ik op :9~ Ennuh niet al te groot want ik ben nogal mini.

    Qua innerlijk moet ie me aan het lachen kunnen maken, betrouwbaar zijn en geduld met me hebben (nerd) Oh hij moet ook lief zijn enzo.

    En stiekem weet ik over wie ik het nu heb :9~


    Wie is dat dan Jac?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker