• De stelling van vandaag luidt:
    Moeder aarde is beter af zonder ons.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    FIEmadness schreef:
    Ja en nee.
    Ja: We verkloten het milieu echt zo erg en doen dan loze beloftes dat we er aan willen werken om het weer op te lappen, maar die komen er nooit.

    Nee: Dan zijn er geen voedselketens (dan bedoel ik niet McDonalds fzo maar je weet wie, die dingen uit BIO) en dan zou de aarde zichzelf doden ^^ njah, zichzelf beschadigen.


    you were born original don't die as a copy

    We moeten niet weg, maar gewoon weer zoals vroeger gaan leven, in de natuur en respect hebben voor haar.


    The soul needs autumn.

    Fragile schreef:
    Neee. Anders zou de aarde ook maar zo ongebruikt zijn. Nu doen we er tenminste iets mee :')


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja en nee xp

    Oneens.
    We verzorgen de natuur wel enzo en we proberen haar & de dieren te beschermen. Maar die aso's die echt hele oerwouden kappen enzo mogen wel weg. Die kunnen oprotten. ^^
    Maar over het algemeen zijn we wel goed voor de aarde. En als we zo slecht waren voor de aarde hadden we niet meotne bestaan en dat doen we toch dus:9~


    dress me, i'm your mannequin.

    Hmm, soms wel, soms niet.
    Geen zin om een hele uitleg te geven :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Obviously.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    We doen niet alles slecht, maar op vlak van milieu misschien wel. (:

    Absoluut; weg met ons _O_


    -

    Grace schreef:
    We moeten niet weg, maar gewoon weer zoals vroeger gaan leven, in de natuur en respect hebben voor haar.


    Only losers can act the way you do

    Faker01 schreef:
    Oneens.
    We verzorgen de natuur wel enzo en we proberen haar & de dieren te beschermen. Maar die aso's die echt hele oerwouden kappen enzo mogen wel weg. Die kunnen oprotten. ^^
    Maar over het algemeen zijn we wel goed voor de aarde. En als we zo slecht waren voor de aarde hadden we niet meotne bestaan en dat doen we toch dus:9~
    Natuurlijk maar rampen en ziekte epedemieën breken daarintegen op het moment niet voor niets uit :'DD. -hint-


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee hoor


    Life is hard and then we die

    Ja en nee
    De dieren zouden veel beter zonder ons leven maar alhoewel we de aarde hebben doen opwarmen, doen sommigen mensen nog echt hun best.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ja en nee.
    We doen waarschijnlijk slechte maar ook goede dingen voor de aarde.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Als het om het milieu gaat, ben ik het er mee eens. we verpesten het milieu door met auto's te rijden, en door veel te veel met industrie bezig te zijn.


    Destroy what destroys you.