• heey, ik weer. ik heb vandaag en morgen vrij, maar kan maar niet aan me huiswerk... de eerste poging begon ik allemaal dingen in me schrift te tekenen. ik keek niet een naar de opdrachten! het lukt me gewoon echt niet. op school waarschijnlijk weer wel maar dan loop ik alweer 2 dagen achter. *zucht*
    iemand suggesties?
    XXX


    Second star on the right and straight on till morning

    Werk met beloningen.
    Denk zo als ik 10 opdrachten af heb mag ik bv 10 min op q Zo krijg je het toch af.
    En vooral dwingen en proberen te focussen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik schrijf meestal over, of ik dwing mezelf om eraan te beginnen en na een tijdje gaat het dan vanzelf. (:


    All was well.

    Muziek opzetten terwijl je huiswerk maakt. Dat doe ik ook altijd, en bij mij helpt dat wel.

    Fragile schreef:
    Muziek opzetten terwijl je huiswerk maakt. Dat doe ik ook altijd, en bij mij helpt dat wel.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gewoon maken,het moet dus doen.Anders blijf je zitten krijg je nooit een diploma en beland je achter de vuilnis emmers.

    Probeer zo te denken,meschien werkt het.O ja en probeer geen aflijdende dingen te hebben zoals quizlet of msn,tv en muziek gaat wel maar dan zacht


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb pww en moet eigenlijk leren. Ik ben zo slecht bezig maar ik kan me niet aanztten tot leren, dus geen tips van mij XD


    -

    Striflicious schreef:
    Ik heb pww en moet eigenlijk leren. Ik ben zo slecht bezig maar ik kan me niet aanztten tot leren, dus geen tips van mij XD

    ongeveer t zelfde dus xD okjj


    Second star on the right and straight on till morning