• Dat vroeg ik me af; hoe verliep jou eerste keer verliefd zijn? Verwoestte het je? Of werd het iets en was je de gelukkigste mens op aarde? Of wat dan ook, vertel het me.
    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Hij kreeg wat met mijn beste vriendin :')
    En ja, we zijn nog steeds heel goeie vriendinnen ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Hij heeft mijn hart gebroken door met iemand anders te krijgen voordat ik ook maar iets kon doen ><


    Destroy what destroys you.

    Het is geweldig, dankje (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Op dit moment verwoest het me. Alhoewel dat ook weer iets te dramatisch klinkt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het is nu al een jaar iets.
    met heel veel ruzie,
    maar ook veel mooie momente
    n soort... haat-liefderelatie
    we kome totaal ni overeen, maar we houde van elkaar en kunne ni zonder elkaar.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Dat hele verhaal heb ik samengevat in een SA.
    Maar kortom: Goed, maar er kwam een heel ongelukkig einde aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nog nooit echt verliefd geweest :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    het heeft me niet verwoest, maar het deed wel pijn, je snapt wel.
    ik háát verliefd zijn.


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Uhm, stiekem ben ik nog steeds gek op hem. Tenminste hij was de eerste jongen waar ik écht écht écht gek op was. We spreken elkaar nog wel heel af en toe en ik heb hem laatst nog gezien -woont ver weg :'DD- maar das nu al bijna zo'n 6/7 jaar geleden dat dat begon :'DDD. Meestal ging ik er kapot aan, maar andere keren was ik ook weer het gelukkigste mens op aarde. Was verschillende en hing van de shitsituatie af waar we ons dan weer in verwerkt hadden :'D
    I think I know who you're talking about -stalkergrijns-
    Ontopic; Uhm.. Nou ik ben nog nooit écht écht écht verliefd geweest maar die keer dat ik een jongen leuk vond, ging ik samen met m'n vriendinnen op de dag dat hij op onze locatie was naar hem staan kijken in de pauze x3 en hopen dat ik hem in de gang tegenkwam.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hij wist (weet) niet eens dat ik besta o.o
    ( nee ik heb het niet over Bill Kaulitz xd )

    Hij heeft me kapot gemaakt (6)

    Het ergste is dat ik nog nooit verliefd ben geweest:O Ja ik weet. Maar er lopen tegen woordig alleen maar sukkeltjes bij mij op school. en verder stel ik hele hoge eissen

    6 dagen liefde
    6 maanden pijn.


    www.sunrized.blogspot.com

    Hopeless schreef:
    (...)I think I know who you're talking about -stalkergrijns-
    Ontopic; Uhm.. Nou ik ben nog nooit écht écht écht verliefd geweest maar die keer dat ik een jongen leuk vond, ging ik samen met m'n vriendinnen op de dag dat hij op onze locatie was naar hem staan kijken in de pauze x3 en hopen dat ik hem in de gang tegenkwam.
    Hahah engerd. Nou als je de eerste weet, dan moet je de tweede ook weten. Met zijn iritante moeder :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was het mooiste wat me overkwam in mijn hele leven.
    Zij was alles wat ik wilde en alles was perfect, tot ze verongelukte.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:35 ]